امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۷:۲۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37706
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی مدیر داشت چه اتفاقی افتاد که حالا غصه نبودش را بخوریم   پیشکسوت تنیس روی میز گفت: برنامه‌های فدراسیون تینس‌ روی ‌میز باری به هر جهت است و تفکری پشت آن نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مقام سوم دانشگاه…

    تیم ملی مدیر داشت چه اتفاقی افتاد که حالا غصه نبودش را بخوریم

     

    پیشکسوت تنیس روی میز گفت: برنامه‌های فدراسیون تینس‌ روی ‌میز باری به هر جهت است و تفکری پشت آن نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مقام سوم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: لیگ امسال شرایط نسبتاً خوبی داشت، اما در اواخر مسابقات با محروم کردن افشین نوروزی بازیکن ما، شانس دومی را از دانشگاه آزاد گرفتند. ۳ تیم خوب با بازیکنان ملی‌پوشی که داشتند، وضعیت‌شان بهتر از دیگر تیم‌ها بود، اما زمانی لیگ پویا و با کیفیت خواهد بود که تیم‌های بیشتری حضور پیدا کنند و از ۶ تیم عبور کنیم.

     

    وی ادامه داد: در بازی پتروشیمی و نفت سپاهان وقتی اخلاق‌پسند برای پتروشیمی بازی نکرد این تیم شکست خورد و این نشان می‌دهد که یک بازیکن اگر در تیم‌ها جابجا شود چه اتفاقی می‌افتد.

     

    سرمربی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که فصل بعد هم مربیگری می‌کنید، یا خیر گفت: من هیچ علاقه‌ای نداشتم که این فصل هم باشم، اما به خاطر مسئولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد حضور پیدا کردم. لیگ تنیس روی میز ثبات و روال مشخصی ندارد و تیم‌ها برای حضور انگیزه ندارند.

     

    پیشکسوت تنیس روی میز ایران در مورد شرایط تیم ملی گفت: زمانی که من هدایت تیم ملی را برعهده داشتم این موضوعات مطرح نبود که مدیر تیم ملی انتخاب شود یا خیر. کمیته فنی مربی را تعیین می‌کرد و کار را ادامه می‌دادند. مشخص نیست در حال حاضر وظایف مدیر تیم‌های چیست و آیا او سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کند یا شخص دیگری. تیم ملی زمانی که مدیر داشت چه اتفاقی افتاد که حالا ندارد غصه‌اش را بخوریم.

     

    وی ادامه داد: جعفرپور خودش می‌گوید که سرمربی تیم ملی است، اما رئیس فدراسیون او را مربی معرفی می‌کند. واقعاً ملاک انتخاب مربیان چیست؟ به نظر من شرایط خاصی ندارد. مربی فعلی هم اگر انتقاد کند، برکنار و شخص دیگری انتخاب می‌شود.

     

    مربی سابق تیم ملی با اشاره به اینکه تیم ملی باید یک رویه و برنامه بلند مدت داشته باشد، گفت: دور روز پیش گفته‌اند که از ۲۲ اسفند تیم ملی به اردو می‌رود؛ این یعنی ۱۰ روز پیش هیچ بازیکنی نمی‌دانست که باید به اردو برود و برنامه ریزی کند. ۳ نفر برای تیم ملی انتخاب شده‌اند و یک نفر هم انتصاب می‌شود، با این شرایط سایر نفرات باید با چه انگیزه‌ای آن هم شب عید به اردو بیایند؟ مگر بیکار هستند که به عنوان حریف تمرینی حاضر شوند؟

     

    پسران عنوان کرد: برای این اردو هم هدفی نیست و مانند سایر برنامه‌های فدراسیون باری به هر جهت خواهد بود. مطمئناً خود نوشاد و نیما عالمیان هم علاقه‌ای ندارند که به اردو بیایند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران: برنامه‌های فدراسیون باری به هر جهت است/ملاک انتخاب مربیان چیست؟"
    تازه ترین اخبار