امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37927
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی تنیس روی میز در آستانه جدایی از تیم ملی است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و براساس شنیده ها قرار است احمد جعفری پور مربی تیم ملی تنیس روی میز از سمت خود جدا و فرد دیگری جای وی را بگیرد.   این در…

    مربی تیم ملی تنیس روی میز در آستانه جدایی از تیم ملی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و براساس شنیده ها قرار است احمد جعفری پور مربی تیم ملی تنیس روی میز از سمت خود جدا و فرد دیگری جای وی را بگیرد.

     

    این در حالی است کمیته مربیان فدراسیون هنوز اطلاعی از این موضوع ندارند و طبق شنیده ها رئیس فدراسیون خود در انتخاب مربی جدید نقش خواهد داشت و مشغول بررسی گزینه های جدید است.

     

    جعفری پور تاکنون در بسیاری از سفرهای برون مرزی در کنار نوشاد عالمیان و سایر ملی پوشان بوده و اردوی تیم ملی نیز هم اکنون با هدایت جعفری پور در اصفهان در حال پیگیری است.

    توضیح مدیر سایت:

    در حالی که آقای احمد جعفری پور مشغول برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در اصفهان می باشد متاسفانه مافیای تنیس روی میز طی جلسه ای تصمیم بربرکناری این مربی باسبقه کشورمان نموده است.

    آنچه به نظر می رسد این است که در فدراسیون صرفا مرکز نشینان تصمیم گیرنده هستند و تمام تنیس روی میز کشور رابحساب نمی آورند.البته نباید از برخی افراد منفعت طلب نان به نرخ روز خور نیز غافل شد.طبق اخبار موثق دریافتی که توسط یکی از اعضای کاردان کمیته فنی به ما گزارش شده است چند نفر از آقایان برعلیه آقای جعفری پور موضع گرفته والبته طبق پیش بینی های قبلی ما استارت برکناری زده شده است.

    چنانچه مدیر تیمهای ملی مشخص گردد طبق قانون این تغییرات می بایست توسط آن صورت پذیرد.شنیده ها حکایت از این دارد که محمد زارع پور برخی افراد را بقصد استفاده بعنوان نیروی کار ارزان مورد بهره برداری قرار داده و میدهد وصرفا برای تخریب آنان قدم برمی دارد که هر چه ایام می گذرد این پیش بینی پررنگ تر از قبل می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبر در گوشی این روزهای فدراسیون پینگ پنگ: جعفری پور در آستانه جدایی از تیم ملی(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار