امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۳:۵۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38808
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ابراهیم علیدخت اولین بازیکن المپیکی کشورمان بعنوان سرمربی تیمهای ملی وهمچنین دبیرکمیته فنی شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،هنوز مهرداد بابادی وند مدیر تیمهای ملی از مسئولیت خود استعفا نداده بود که اخباری از مذاکرات پشت پرده بین محمد زارع پور و برخی افراد جهت تصدی مدیریت تیمهای ملی شکل گرفته بود….

    ابراهیم علیدخت اولین بازیکن المپیکی کشورمان بعنوان سرمربی تیمهای ملی وهمچنین دبیرکمیته فنی شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،هنوز مهرداد بابادی وند مدیر تیمهای ملی از مسئولیت خود استعفا نداده بود که اخباری از مذاکرات پشت پرده بین محمد زارع پور و برخی افراد جهت تصدی مدیریت تیمهای ملی شکل گرفته بود.

    یکی از افرادی که در سال گذشته بارها با او در ارتباط با تصدی مدیریت تیمهای ملی بحث و گفتگو شده بود ابراهیم علیدخت بود.علیدخت طی چندین دور مذاکرات با رئیس فدراسیون باالاخره توانست بعنوان مدیر تیمهای ملی واز جمله دبیر کمیته فنی معرفی گردد.

    برای ابراهیم علیدخت آرزوی موفقیت داریم گرچه واقعیت این است که با شرایط فعلی که تمام زیرساختها تنیس روی میز از بین رفته است هیچ موفقیتی برای تنیس روی میز ایران تا دور دستها متصور نیست و شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که تمام هیاهوها برای هیچ باشد.

    خبرهای رسیده از درون فدراسیون حکایت از این دارد که سیاست جناب رئیس بکار گیری و استفاده موقتی از پینگ پنگیها می باشد.به نظر می رسد که محمد زارع پور رئیس فدراسیون نیز به این نتیجه رسیده که تنیس روی میز ایران بشدت تخریب شده و هیچ امیدی برای بهبود آن در شرایط موجود وجود ندارد لذا با استفاده ابزاری از پینگ پنگیها قصد دارد تا به افکار عمومی اینگونه تلقین نماید که ما از تمام پینگ پنگیها برای تیمهای ملی استفاده کرده ایم.

    این در صورتی است که بسیاری از مربیان بازی کن ساز بله بازیکن ساز در رخارج از گود به سر می برند و در شرایط تق و لق فدراسیون فعلی قصد هیچگونه همکاری با این سیستم را ندارند.

    گفتنی است که از سرنوشت آقای جعفری پور در فدراسیون خبری در دست نیست.

    نکته: در خبر فدراسیون آمده است که علیدخت بزودی برنامه های خود را ارائه خواهد داد! متاسفانه سیاست فدراسیون تخریب اهالی این رشته و به جان هم انداختن آنان بوده است و البته باید اذعان نماییم که در موارد قابل تاملی نیز موفق عمل کرده است اما متن دوپهلوی این خبر نیز از آن دسته اخبار تحریک کننده می باشد زیرا مگرمی شود اول مربی را انتخاب و حکم او را صادر و بعد درروزهای آینده برنامه های او را گرفت؟

    در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه اتفاقات جالب دیگری رخ خواهد داد…لطفا منتظر باشید…

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت سرمربی تیم ملی ودبیرکمیته فنی شد!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب میرسالاری
      با سلام
      احتراما،بزودی پاسخ پرسش شما و دیگر دوستان که برای ما ارسال شده است تقدیم خواهد شد.هرچند مگر تنها آقای علیدخت با این فدراسیون همکاری داشته است؟
      لطفا شماره تماس خود را برای اینجانب ارسال فرمایید.
      ۰۹۱۶۵۰۰۱۲۳۵
      با تشکر


    تازه ترین اخبار