امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۱:۰۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39520
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته گذشته رقابت‌های کاپ آسیا با مقام چهارمی نوشاد عالمیان به پایان رسید. این درحالی‌است که ندا شهسواری پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران در آخرین لحظات از حضور در این رقابت‌ها بازماند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت روز نو فدراسیون تنیس روی میز مخالفت شورای تامین به دلیل تنها…

    Untitled

    هفته گذشته رقابت‌های کاپ آسیا با مقام چهارمی نوشاد عالمیان به پایان رسید. این درحالی‌است که ندا شهسواری پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران در آخرین لحظات از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت روز نو فدراسیون تنیس روی میز مخالفت شورای تامین به دلیل تنها بودن شهسواری را دلیل اعزام نشدن شهسواری عنوان کرده و همین سبب شده تا بسیاری از شبکه های ماهواره ای، خبرگزاری‌ها و سایت‌های معاند در این باره به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی و جوسازی کنند.

    کشیده شدن موضوع اعزام نشدن ندا شهسواری به مسابقات کاپ آسیا به این رسانه‌ها سبب شده تا به عنوان یک بحران جدید در سال ۹۲ نه در سطح خانواده تنیس‌روی‌میز کشور بلکه در بین مسئولان بالادستی تبدیل گردد. از همین رو وزارت ورزش در تماسی با فدراسیون تنیس روی‌میز خواستار توضیحات مسئولان فدراسیون در این رابطه شده چراکه بازتاب رسانه‌ای آن در رسانه‌های بیگانه تبعات فراوانی برای نظام خواهد داشت.

    گفتنی است اولین خبر در این باره از طریق این سایت رسانه ای و به وزارت ورزش و …کشیده شد.برای آگاهی از این مطلب   اینجا  کلیک کنید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازخواست فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام نکردن ندا شهسواری!"
    1. amidi گفت:

      با سلام بنظرم بیش از فدراسیون تنیس روی میز ،باید سرکار خانم معاونت امور ورزش بانوان ،که یکی از اعضائ جلسه شورای برون مرزی هستند باید پاسخگو باشند .اگر فدراسیون مشکل اعتباری برای اعزام دو مربی داشت .ایا بهتر نبود بجای اقای زارع پور (دائم السفر)یک مربی خانم میفرستادندکه زبان خارجه هم بلد باشد و حضورش فقط توریست بیننده نباشد و بدردی هم بخورد.

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب صفایی
      با سلام
      احتراما،از انتشار نوشتار فینگلیشی معذوریم
      باتشکر


    تازه ترین اخبار