امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰:۲۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39544
    ارسال خبر چاپ خبر
  • (لیوکولیانگ )سرمربی تیم ملی چین یکی از منتقدان بسیار صریح (ژان ژیک) بوده است. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در حال حاضر پدر این بازیکن(چائونمینگ) نیز به جمع منتقدان پیوسته واز عملکرد پسرش در مسابقات اخیر بسیار نگران وناراحت است. (چائونمینگ ) پدر قهرمان جهان طی مصاحبه ای بعد از باخت او…

    imagesCAPJYUFT

    (لیوکولیانگ )سرمربی تیم ملی چین یکی از منتقدان بسیار صریح (ژان ژیک) بوده است.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در حال حاضر پدر این بازیکن(چائونمینگ) نیز به جمع منتقدان پیوسته واز عملکرد پسرش در مسابقات اخیر بسیار نگران وناراحت است.

    Img4059379_n_copy_365x265

    (چائونمینگ ) پدر قهرمان جهان طی مصاحبه ای بعد از باخت او مقاب بازیکن کره ای عنوان کرد که از دست پسرش برای این نتایج بشدت عصبانی است.

    پدر (ژان ژیک) در ادامه این مصاحبه گفت: من بخوبی میدانم که قهرمانی برای همیشه ماندگار نیست اما این نتایج پسرم خصوصا در مسابقات اخیر به یک مشکل اساسی مبدل شده است.

    (ژان ژیک) بعد از مسابقات اخیر با انتقادات بسیاری مواجه شده است وعلاوه بر سرمربی تیم ملی چین پدر این بازیکن مشهور نیز با ناراحتی از نتایج غیر قابل قبول فرزندش گفت :من بعنوان کسی که نقش اساسی در قهرمان شدن فرزندم داشته ام واز خردسالی بصورت متمرکز روی او وقت گذاشته ام از نتایج ضعیف او ناراحت و نگرانم.

    201208021957552355_365x265

    پسرم میتواند تا چند سال آینده قهرمان جهان باقی بماند به همین خاطر نمیتوانم عصبانیتم را در باره نتایج اخیر او پنهان نمایم.

    گفتنی است در چهار ماه گذشته (ژان ژیک) صاحب ۴ باخت غیر منتظره شده است.

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتقاد پدر قهرمان تنیس روی میز جهان از نتایح ضعیف فرزندش!"
    تازه ترین اخبار