امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۸:۴۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39742
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو اسبق کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت : باید از نامزدی رییس سابق فدراسیون تنیس روی میز ایران درمجامع بین المللی برای کسب کرسی های آسیایی و جهانی حمایت شود.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمد باقرپسران با اشاره به نامزدی شاهرخ شهنازی برای کسب کرسی نایب رییسی فدراسیون…

    عضو اسبق کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت : باید از نامزدی رییس سابق فدراسیون تنیس روی میز ایران درمجامع بین المللی برای کسب کرسی های آسیایی و جهانی حمایت شود.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمد باقرپسران با اشاره به نامزدی شاهرخ شهنازی برای کسب کرسی نایب رییسی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ و اینکه باید از وی حمایت شود،افزود: مدیریت شهنازی در فدراسیون پینگ پنگ طولانی بود و در این مدت با توجه به ارتباطات تاثیرگذار برون مرزی که به نحو مطلوب ایجاد کرد اعتبار خوبی در آسیا و جهان کسب کرد.

     

    وی اظهار داشت: او یک ایرانی است و اکنون که برای کسب کرسی نایب رییسی فدراسیون بین المللی نامزد شده است باید از او حمایت ۱۰۰ درصدی شود تا وی بتواند به این مهم دست پیدا کند.

     

    سرمربی اسبق تیم ملی پینگ پنگ ایران کسب کرسی های بین المللی توسط نمایندگان کشورمان را یک اعتبار و امتیاز خواندوافزود:کسب عناوین بین المللی توسط ایرانی ها به طور حتم به پیشرفت رشته های ورزشی کمک می کندوما می توانیم امتیازات خوبی با کسب این عناوین از کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون جهانی بگیریم.

     

    پسران که هدایت ابراهیم علیدخت را درالمپیک ۱۹۹۲ بارسلونا برعهده داشته است،ادامه داد:در حمایت کردن از نامزدها درمجامع بین المللی نباید مغرضانه برخورد و کینه توزی کرد بلکه باید از این خوشحال باشیم که یک ایرانی فرصت برای مطرح شدن پیدا کرده است.

     

    به گفته وی اگر یک ایرانی این پست را کسب نکند به طور حتم یک خارجی دیگر به آن دست پیدا می کند واین به هیچ وجه به سود ورزش ایران نیست چرا که درنهایت به آن رشته ورزشی آسیب می زند.

     

    وی دراین ارتباط به حذف نامزدهای کشتی ایران درکسب کرسی های آسیایی اشاره کرد و گفت:به طور یقین اگر این اتفاق می افتاد و نامزدهای ما با آرای بالا به کنفدراسیون راه پیدا می کردند حتما کشتی ایران سود می برد که متاسفانه این موضوع اجرایی نشد.

     

    سرمربی اسبق تیم ملی پینگ پنگ ایران درباره حمایت خانواده پینگ پنگ نیزگفت:از ورزشکاران و کادر فنی تیم ها با توجه به اینکه برایشان مساله درست می شود نباید زیاد انتظار حمایت داشته باشیم.

     

    وی دراین رابطه به خط خوردن افشین نوروزی درسال گذشته اشاره کرد و گفت:نوروزی در گفت وگویی که با یکی از رسانه ها انجام داد مگر چه گفت که بایکوت شد ازاین رو نبایداز ورزشکاران انتظار حمایت داشته باشیم.

     

    به گفته وی البته آنان نمی توانند در این رابطه کمک چندانی کنند و این وظیفه اصلی فدراسیون است که از نماینده ایران در فدراسیون جهانی حمایت به عمل آورد.

     

    پسران درخصوص اینکه بدین ترتیب ممکن است برای شما هم مشکل پیش بیاید اظهارداشت:دیگر از پینگ پنگ ضرر و نفعی عاید من نمی شود که بخواهم نگران باشم،درطول دوران بازیگری و مدت ها مربیگری و درادامه فعالیت اجرایی هرکاری که می توانستم برای پینگ پنگ کردم و دینی به پینگ پنگ ندارم البته پینگ پنگ خیلی برای من هزینه کرده است و زیاد هم کار یاد گرفتم اما متقابلا درهرجایی نیز کار کردم و در هراستان کلاس مربیگری برگزار کردم که در پینگ پنگ نمونه ای ندارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران : باید از نامزدی شهنازی در مجامع بین المللی حمایت شود"
    تازه ترین اخبار