امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۳:۴۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39931
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: انتظار نداشتم انتصاب شوم، خوشحالم که تصمیم کمیته فنی، حرفه ای و دور از غرض ورزی بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتصاب شدنش به عنوان نفر پنجم تیم ملی اظهار داشت: من در جریان…

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: انتظار نداشتم انتصاب شوم، خوشحالم که تصمیم کمیته فنی، حرفه ای و دور از غرض ورزی بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتصاب شدنش به عنوان نفر پنجم تیم ملی اظهار داشت: من در جریان نبودم که قرار است در جلسه کمیته فنی من را به عنوان نفر پنجم تیم ملی انتخاب کنند، وقتی به من خبر دادند واقعا خوشحال شدم.

     

    وی ادامه داد: من سالها عضو تیم ملی بودم اما آسیب دیدگی در رقابت های انتخابی مانع رسیدن من به هدفم که حضور در مسابقات جهانی بود، شد من در شرایطی انصراف دادم که در مجموع امتیازات، دوم بودم و دوست داشتم که برای کشورم مسابقه دهم.

     

    اخلاق پسند خاطر نشان کرد: بدون شک تصمیمی که در کمیته فنی گرفته شد هم با نظر ابراهیم علیدخت بود، محمد زارع پور( رئیس فدراسیون)؛ نمی دانم کدامیک پیشنهاد دهنده بود اما می دانم که تصمیم آن ها حرفه ای بود و از اعضای این کمیته قدردانی و تشکر می کنم.

     

    ملی پوش با سابقه تنیس روی میز کشورمان در خصوص وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: ۲ یا ۳ هفته پیش از مسابقات انتخابی با پیگیری تمرینات فیزیوتراپی آسیب دیدگی من به طور کامل برطرف شد و تمریناتم را از پنجم فروردین دوباره آغاز کردم.

     

    وی اضافه کرد: ملی پوش نشدن دوباره ام باعث شد تا انگیزه بیشتری برای تمرین کردن داشته باشم به هر حال ما تمرین می کنیم که مسابقه دهیم اگر مسابقه ای پیش روی ما باشد تمریناتمان با برنامه تر خواهد شد.

     

    اخلاق پسند در خصوص مسابقات جهانی فرانسه اعلام کرد: این رقابت ها به صورت انفرادی و دوبل برگزار می شود و چهار نفر تیم ها اکنون خود را برای حضور هر چه بهتر در آن آماده می کنند از آن جا که انتظار انتصاب نداشتم، نظری درباره این مسابقات ندارم./

    توضیح مدیر سایت:

    انتصاب آقای شاهین اخلاق پسند طبق نظر آقای ابراهیم علیدخت بوده است وآقای زارع پور هم بعد از شنیدن نظر علیدخت با ان موافقت نموده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند: تصمیم کمیته فنی، حرفه ای بود+توضیح مدیر سایت"
    1. مهدی عرفانی گفت:

      سلام
      شاهین عزیز
      انتصاب بحق و شایسته شما را تبریک عرض می نمایم
      انشالله شاهد پیروزیهای ارزشمند شما در مسابقات باشیم
      خداوند یار و یاور کاروان ملی پوشان ایران به مسابقات جهانی فرانسه باشد
      به امید کسب افتخار برای ایران سرفراز
      موفق باشید


    تازه ترین اخبار