امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۳:۲۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 39936
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عدم اعزام شهسواری، تصمیم فدراسیون نبود/ تابع قوانین شورای برون‌مرزی هستیم رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عدم اعزام ندا شهسواری به کاپ آسیایی هنگ‌کنگ با تصمیم شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمرضا زارع پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: شرایط…

     

    عدم اعزام شهسواری، تصمیم فدراسیون نبود/ تابع قوانین شورای برون‌مرزی هستیم

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عدم اعزام ندا شهسواری به کاپ آسیایی هنگ‌کنگ با تصمیم شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمرضا زارع پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: شرایط مالی فدراسیون در عدم اعزام شهسواری به کاپ آسیایی هنگ کنگ چندان دخیل نبود و تصمیم اصلی در مورد عدم اعزام ایشان را شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان گرفت.

     

    زارع پور در واکنش به صحبت‌های معاون امور بانوان و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه فدراسیون تنیس روی میز در مورد عدم اعزام شهسواری تصمیم گیری کرده است، گفت: با توجه به اینکه اخذ ویزای هنگ کنگ زمانی حدود دو ماه نیاز دارد، فرصت کافی برای گرفتن ویزای شهسواری وجود نداشت. ضمن اینکه شورای برون مرزی آیین نامه‌های خاصی دارد که ما به آن پایبند هستیم. فکر می‌کنم در مورد عدم اعزام شهسواری و مصاحبه‌هایی که داشتم، سوء تعبیری برای خانم اکبرآبادی پیش آمده بود.

     

    وی در ارتباط با شرایط مالی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: شرایط مالی فدراسیون تنیس روی میز به مانند اکثر فدراسیون‌ها ایده آل نیست و با محدودیت‌های زیادی مواجه هستیم اما باید به این نکته مهم اشاره کنم که در بحث درآمدزایی فدراسیون، فعالیت‌های خوبی انجام دادیم و در صدد هستیم که در سال ۹۲ اسپانسرهایی خوبی جذب کنیم.

     

    زارع پور با اشاره به برنامه های تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: اعزام تیم‌های ملی آقایان و بانوان به اردوی مجارستان و تشکیل اردوی مشترک در اولویت برنامه‌های فدراسیون قرار دارد. ضمن اینکه در حال حاضر تیم ملی آقایان در اردوی بابلسر و زیر نظر آقای علیدخت تمرینات خودش را دنبال می‌کند.

     

    وی ادامه داد: رقابت های جهانی فرانسه که ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در پاریس برگزار می‌شود، جدی‌ترین رقابتی است که پیش روی ملی پوشان قرار دارد و امیدواریم شاهد درخشش نمایندگان کشورمان باشیم. ضمن اینکه مسابقات آسیایی پوسان تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم‌های آقایان و بانوان به ان رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

     

    زارع پور افزود: هدف اصلی ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی و المپیک ۲۰۱۶ برزیل است و برنامه ریزی دقیقی انجام شده تا به این اهداف دست پیدا کنیم.

    توضیح مدیر سایت:

    این برای چندمین بار است که رئیس فدراسیون تنیس روی میز علیرغم انتظار از اطلاع رسانی شفاف  وواقعی  ،اطلاعانی سیاسی و مدیریتی وخارج از واقع  میدهند.

    امروزه تمام افکار عمومی بخوبی اطلاع دارند که عدم اعزام ندا شهسورای به مسابقات کاپ آسیا اصلی ترین دلیلش فدراسیون تحت امر حضرتعالی و در راس آن شما بودید.

    از جناب زارع پور سوال میکنیم و البته از رسانه ها هم این انتظار را داریم که این مسئله را پیگیر شوند که آیا اگر یک مربی خانم برای ندا شهسواری معرفی می فرمودید باز هم شورای محترم برون مرزی این ایرادات را می گرفت؟

    سوال این است که شهسواری به چه دلیل اعزام نگردید؟اصلی ترین و تنها دلیل آن عدم مشخص کردن مربی خانم برای همراهی با این بازیکن المپیکی کشورمان بوده است و به نظر می رسد که این تصمیم از جانب شما  و بصورت عمدی گرفته شده است زیرا مگر نه اینکه سیما لیموچی مربی بانوان می باشد خوب مطلب مشخص است که اگر شما ایشان را بعنوان مربی معرفی می فرمودید نه تنها شورای برون مرزی بلکه هیچکس دیگری از این موضوع ایراد نمی گرفت و در نهایت هیچ مشکلی هم بوجود نمی آمد .

    اما این تصمیمات ناصحیح در باره بانوان مظلوم در فدراسیون تنیس روی میز کشور باعث شد که نه تنها شهسواری به این مسابقات اعزام نشود بلکه به یک جنجال سیاسی حتی در بین رسانه های معاند با نظام اسلامی  مبدل گردید.

    در بین فرمایشات حضرتعالی ضد و نقیضهای فراوان دیگری نیز وجود دارد …حضرتعالی در یکی دیگر از مصاحبه هایتان فرموده اید که به دلیل مشکلات مالی ایت اعزام صورت نگرفته است که اگر بخواهیم در نظر بگیریم که این مشکل وجود دارد و انصافا هم وجود دارد چرا و به چه علت چوبش را باید بانوان بخورند؟

    از آقای زارع پور سوال میکنیم که چرا این مشکل ویزا گرفتن و کمبود زمان صرفا در زمان شما اتفاق می افتد؟چرا باید برنامه ریزیها اینگونه باشد و تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟

    حضرتعالی باز هم از مدال آوری سخن گفته اید :البته امیدواری و روحیه بخشی به زیر مجموعه وظیفه ذاتی یک مدیر و رئیس می باشد اما لطفا در این باره تجدید نظر فرمایید واگر کسی این اطلاعات را به شما می دهد بدانید خیر خواه شما و تنیس روی میز نمی باشد.

    رده های پایه تنیس روی میز کشور در حال سوختن ووقت سوزی شده اند و شما دل به مسابقات سالی یک بار آسیایی کرده اید که این یعنی عدم توجه و برنامه ریزی به پشتوانه های ملی کشور!

    به نظر میر سد که یکی از اصلی ترین دلایل عدم اطلاع رسانی شما در ارتباط با حضورآقای زارع پور در کاپ آسیا (هنک کنگ) که بقولی بصورت نسبتا مخفی صورت گرفته است عدم اعتماد به افراد بکار گیری شده در فدراسیون تنیس روی میز می باشد والا بیرون از گودها  که مشکلی با این سفر نداشته اند از قضا اینجانب طی تحلیل که در این باره منتشر کرده بودم به این نکته اشاره نموده ام که کسی مخالف حضور رئیس هر فدراسیونی در اینگونه مسابقات نیست.دومین دلیل عدم اطلاع رسانی شما این بوده که بخوبی اطلاع داشته اید که چون شهسواری اعزام نشده است لذا اعزام شما با واکنش شدید رسانه ها و افکار عمومی  همراه خواهد بود.

    شورای برون مرزی یک سیاست مشخص دارد لذا اگر مربی خانم همراه شهسواری انتخاب می شد هرگز با اعزام او مخالفت نمی شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بررسی مصاحبه رئیس فدراسیون با خبرگزاری (برنا)"
    تازه ترین اخبار