امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40340
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت : تنیس روی میز در المپیک ۲۰۱۲ لندن خوش درخشید ولی تا دست یابی به مدال المپیک راه دشواری را پیش رو دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بهرام افشارزاده در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز کشور در یزد در گفتگو با سایت اداره کل ورزش…

    دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت : تنیس روی میز در المپیک ۲۰۱۲ لندن خوش درخشید ولی تا دست یابی به مدال المپیک راه دشواری را پیش رو دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بهرام افشارزاده در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز کشور در یزد در گفتگو با سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، راجع به انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار کرد: اساسنامه دارای ۴۸ بند است که باید در خصوص هر ماده و بند صحبت و بررسی شود ولی فکر کنم اواخر کار است و چند بند است که روی آن بحث خواهیم کرد و احساس ما این است که به یاری خداوند تا هفته‌ی آینده نتیجه نهایی از طرف کمیته بین المللی المپیک به کمیته ما اعلام خواهد شد.

     

    وی در مورد برگزاری مجمع قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: به محض دریافت پاسخ IOCو با تعاملات ویژه‌ای که با آقای دکتر عباسی در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، مجمع حتماً برگزار خواهد شد.

     

    افشارزاده حضور ورزشکاران تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را ارزشمند خواند و اظهار کرد: سیاست‌گذاری فدراسیون و تلاش ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت‌ها را تحسین می‌کنم.

     

    وی در خصوص شانس مدال‌آوری تنیس روی میز کشورمان در المپیک آینده نیز بیان کرد: المپیک نبردگاه بسیار بزرگ و سختی است به خصوص در برخی رشته‌هایی مانند تنیس روی میز که فاصله ما با آن زیاد است، لذا همین که ورزشکاران کشورمان در این رشته‌ها بتوانند در آسیا موفق به کسب مدال شوند، کاری بسیار ارزشمند انجام داده‌اند.

     

    دبیر کل کمیته ملی المپیک در رابطه با مجمع سالیانه تنیس روی میز به میزبانی یزد نیز گفت: من به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع که به سرپرستی زارع‌پور رییس فدراسیون تنیس روی میز به میزبانی خوب استان یزد برگزار شد حضور یافتم، ولی در مجموع تصمیمات خوبی در این نشست برای توسعه ورزش پینگ‌پونگ کشور گرفته شد و نیاز است که چنین جلساتی تداوم داشته باشد.

     

    گفتنی است؛ افشارزاده در این مجمع که امروز در سالن کنفرانس تالار فرهنگیان یزد برگزار شد، در رابطه درخواست‌هایی برای اختصاص بودجه‌ای به منظور برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور و همچنین رفع برخی موانع در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی درجه دو توسط هیات‌های استانی قول پیگیری و مساعدت داد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشارزاده:تنیس روی میز تا مدال المپیک راه دشواری را پیش رو دارد"
    1. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای افشارزاده حتی نمی داند که مدال اوری در رشته تنیس روی میز در اسیا یعنی مدال اوری در المپیک.متوجه نیست که قطب تنیس روی میز جهان اسیاست.
      کلا ایشان انسان سفارش پذیر و بجای توجه به ریشه سازی و برنامه های علمی روز بیشتر به دسته بندی در ورزش و سفارش ها عنایت دارند .البته در ورزش پیر شده اند نمی دانم تا چه حد ورزشکار بوده اند .به نظر میرسد پیر شدن در ورزش نباید پیر کردن ورزش را به همراه داشته باشد لذا فکر می کنم هر چه سریعتر کنار روند و جای خود را به جوانانی متخصص در ورزش که متعهد نیز باشند به نفع ورزطش کشورمان خواهد بود.در اوج و بدون ناراحتی خدا حافظی کردن بیداری وجدان ولی برکناری بحث دیگری است.با تشکر ترکان.


    تازه ترین اخبار