امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۰:۲۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40348
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: دعوت نشدنم به مجمع فدراسیون به مسائل سال گذشته بازمی‌گردد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز امروز در استان یزد برگزار می‌شود که برخلاف سال گذشته نامی از افشین نوروزی به عنوان نماینده…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: دعوت نشدنم به مجمع فدراسیون به مسائل سال گذشته بازمی‌گردد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز امروز در استان یزد برگزار می‌شود که برخلاف سال گذشته نامی از افشین نوروزی به عنوان نماینده بازیکنان دیده نمی‌شود و به جای او پوریا عمرانی، نفر اول تیم ملی جوانان حضور دارد.

     

    نوروزی سال گذشته به دلیل مصاحبه‌ای که انجام داده بود و مسائل و مشکلات تنیس روی میز را عنوان کرده بود، با رای محرومیت کمیته انضباطی روبرو شد و پس از این موضوع اردوها و مسابقات تیم ملی را هم از دست داد و در جدیدترین اتفاق‌ هم به مجمع فدراسیون دعوت نشده است.

     

    وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دعوت نشدنش گفت: برای این مجمع دعوتم نکردند و به جای من عمرانی را در نظر گرفته‌اند. شاید مانند رئیس هیئت‌هایی که برای مجمع عوض شدند، مرا هم تغییر دادند.

     

    نوروزی در پاسخ به این سوال که شما در چند سال گذشته به عنوان نماینده بازیکنان انتخاب می‌شدید و آیا مسائل سال گذشته در دعوت نشدن دخیل بوده است یا خیر، گفت: همین اتفاقات دخیل بوده است و مطمئناً از همانجا نشات می‌گیرد؛ در حالی که آن موضوع به پایان رسیده است، اما باز هم این برخوردها وجود دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: دعوت نشدنم به مجمع فدراسیون به مسائل سال گذشته بازمی‌گردد"
    تازه ترین اخبار