امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40511
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای بازیکنان تنیس روی میز تیم ملی چین برنده شدن در هر مسابقه ای یک امر طبیعی می باشد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیوکولیانگ سرمربی با تجربه و کهنه کار تیم ملی تنیس روی میز چین در باره باخت سال ۲۰۰۴ وانگ هائو مقابل ریو سونگ مین کره ای گفت این…

    imadfdfdges

    برای بازیکنان تنیس روی میز تیم ملی چین برنده شدن در هر مسابقه ای یک امر طبیعی می باشد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیوکولیانگ سرمربی با تجربه و کهنه کار تیم ملی تنیس روی میز چین در باره باخت سال ۲۰۰۴ وانگ هائو مقابل ریو سونگ مین کره ای گفت این اتفاق هرگز تکرار نخواهد شد والبته باید از این شکست بعنوان بهترین تجربه برای من نام برد.

    سرمربی تیم ملی چین در این باره گفت:البته این باخت برای من بسیار درناک و سخت بود اما در مجموع سعی میکنم تا من هستم چنین اتفاقی تکرار نشود.

    در ۲۳ اوت ۲۰۰۴ در فینال مسابقات جهان که بین وانگ هائو از چین و ریو سونگ مین کره ای برگزار شد بازیکن کره ای موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

    لیوکولیانگ در ادامه گفت: خدا را شکر در این ارتباط تجربه بسیار خوبی کسب کرده ام و با اعتماد به نفس و اطمینان به مسابقات فرانسه خواهیم رفت.

    وی گفت:با وجودی که این اتفاق هر گز از ذهم من فراموش نخواهد شد اما به یک برگ برنده برای من مبدل شده است.

    سرمربی تیم ملی چین در یک اظهار نظر بسیار جالب گفت : من از مجموع ۳۲ مسابقه که بعنوان سرمربی تیم ملی چین فعالیت داشته ام فقط یک باخت همانند سال ۲۰۰۴ را در کارنامه خود دارم واین کسب ۳۱ پیروزی مختلف جهانی از مجموع ۳۲ مسابقه یک رکورد جهانی محسوب می شود.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی چین: شکست سال ۲۰۰۴ بهترین درس عبرت بود!"
    تازه ترین اخبار