امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲:۵۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40515
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گفته می شود (فن جوندانگ) با وجودی که جوانترین بازیکن تیم ملی تنیس روی میز چین می باشد با روحیه ای همانند یک اژدها در مسابقات جهانی فرانسه شرکت نماید. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این برای بار اول است که (فن جوندانگ) در مسابقات جهانی شرکت میکند . به گفته مربی…

    گفته می شود (فن جوندانگ) با وجودی که جوانترین بازیکن تیم ملی تنیس روی میز چین می باشد با روحیه ای همانند یک اژدها در مسابقات جهانی فرانسه شرکت نماید.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این برای بار اول است که (فن جوندانگ) در مسابقات جهانی شرکت میکند .

    به گفته مربی تیم ملی چین با وجودی که این بازیکن هنوز جوان و کم تجربه می باشد اما باورحیه ای مثال زدنی در مسابقات جهانی فرانسه ظاهر خواهد شد و باید منتظر رقابتهای جالبی از این بازیکن بود.

    سرمربی تیم ملی چین (لیوکولیانگ) تصمیم گرفته که در ترکیب تیم ملی چین از (فن جوندانگ) که تنها ۱۶ سال سن دارد استفاده نماید(قابل توجه فدراسیون تنیس روی میز ایران که رده های پایه را فراموش کرده است وباید توجه نمایم که تا کی و کجا باید تیمهای ملی ایران با ترکیبات فعلی در مسابقات شرکت نمایند؟)!

    سرمربی تیم ملی چین در این باره گفت :این بازیکن که از تیم دوم ملی چین به ترکیب اصلی پیوسته است از خود شایستگیهای خوبی نشان داده و قطعا آینده روشنی دارد.

    این بازیکن در مسابقات قطر برابر مارکوس فریتاس از پرتغال شکست خورد و از دور مسابقات کتار رفت اما باز هم مسئولین تیم ملی چین به او اعتماد کرده و او را به عضویت تیم اصلی دعوت کردند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(فن جوندانگ)جوانترین بازیکن تیم ملی تنیس روی میز چین"
    تازه ترین اخبار