امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 40638
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       ورنر اشلاگر ده سال پیش عنوان قهرمانی جهان را در چین کسب کرد! به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ورنر اشلاگر در سال ۲۰۰۳ موفق شد به عنوان قهرمان جهان صاحب مدال طلا گردد.اما مطمئنا این وضعیت او همانند ده سال قبل نیست زیرا او در این مدت ده سال…

     

    Schlager_Werner_-_e-mail_copy_365x265

     

     

    ورنر اشلاگر ده سال پیش عنوان قهرمانی جهان را در چین کسب کرد!

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ورنر اشلاگر در سال ۲۰۰۳ موفق شد به عنوان قهرمان جهان صاحب مدال طلا گردد.اما مطمئنا این وضعیت او همانند ده سال قبل نیست زیرا او در این مدت ده سال بعد از قهرمانی جهان او متمرکز خانواده وکمپ تمرینی خود بوده است.اما اعتقاد دارد که در اروپا جزو بهترین ها می باشد.

    اگر بخواهیم خوشبینانه به موضوع توجه کنیم امکان اینکه اشلاگر بتواند بعد از این ده سال از مقام خود یعنی قهرمانی جهان  دفاع نماید کار بسیار سختی است اما حضور او در این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است.

    در سال ۲۰۰۳ تنیس روی میز جهان شاهد قهرمانی یک غیر چینی و درمجموع یک بازیکن وپدیده جدید از اروپا بود.اشلاگر با غلبه بر بازیکن چینی صاحب مدال طلای جهانی شد و جهان تنیس روی میز را با یک شگفتی روبرو ساخت.

    حالا ده سال از این رویداد بیادماندنی گذشته است و بازهم ورنر اشلاگر قصد دارد تا در مسابقات جهانی در فرانسه شرکت نمایدوشانس خود را آزمایش کند.

    قهرمان سابق جهان  که به سن چهل سالگی رسیده است این روزها متمرکز دختر ده ماهه خود به نام (نی آ) می باشد. او طی یک مصاحبه در این باره گفت: من تمام حواسم را متمرکز خانواده کرده ام اما با این وجود برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه آماده هستم.

    اشلاگر در ادامه گفت: بسیاری از مردم فکر می کنم من بازنشسته هستم اما آنها در اشتباه هستند!زیرا من هنوز وجود دارم !

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورنر اشلاگر:من هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان اروپا هستم!"
    تازه ترین اخبار