امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۹:۳۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41417
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تمام مدالها به قاره کهن خواهد رسید! با برگزاری رقابتهای میکس دوبل تیمهای راه یافته به مرحبه نیمه نهایی مشخص  شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رقابتهای میکس دوبل قهرمانی جهان در فرانسه پیگیری شد و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. در این رقابتها تمام تیمهای راه یافته در…

    تمام مدالها به قاره کهن خواهد رسید!

    با برگزاری رقابتهای میکس دوبل تیمهای راه یافته به مرحبه نیمه نهایی مشخص  شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رقابتهای میکس دوبل قهرمانی جهان در فرانسه پیگیری شد و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

    در این رقابتها تمام تیمهای راه یافته در جمع هشت تیم برتر تمام آسیایی بودند و در نهایت از میان این هست تیم چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

    تیمهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی عبارتند از زوج چینی وان لیکین وراوو جینگ ون /زوج کره ای لی سانگ سو وپارک  که باید فردا ساعت ۱۰ صبح بوقت محلی برای مشخص شدن فینالیست با هم به رقابت بپردازند. و زوج کره شمالی کیم هیوک وکیم جونگ /زوج هنک کنگی چانگ یوک وجیانگ هواجانگ که باید برای مشخص شدن یک پایه دیگر فینال فردا ساعت ۱۰ صبخ بوقت محلی با هم به رقابت بپردازند.

    اصل جدول وریز نتایج این دیدارها در زیرآمده است:

    1 2 3

    در قسمت دونفره بانوان نیز هر هشت تیم راه یافته به دور نهایی آسیایی هستند وهیچ تیمی از دیگر قاره ها نتوانست در میان آسیایی جایی برای خود پیدا کند.

    1 2

    همچنین شانزده نفر برتر زنان در بخش انفرادی مشخص شدند:

    1 2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۲۹)(میکس+ دوبل بانوان)آسیایی ها به نیمه هایی رسیدند"
    تازه ترین اخبار