امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۰:۴۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41432
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تهران مقام نخست مسابقات تیمی تنیس روی میز سیزدهمین المپیاد ورزشی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه را که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است ، کسب کرد.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرپرست فنی مسابقات و عضو کمیته داوران فدراسیون تنیس روی میز کشور، پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات…

    1

    تیم تهران مقام نخست مسابقات تیمی تنیس روی میز سیزدهمین المپیاد ورزشی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه را که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است ، کسب کرد.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرپرست فنی مسابقات و عضو کمیته داوران فدراسیون تنیس روی میز کشور، پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات افزود:پس از تهران تیم خوزستان مقام دوم و تیم های اصفهان و ارتباطات سیار نیز به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

    محمود رهیده افزود:تیم های فارس الف، همدان، خراسان رضوی و مرکزی نیز به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.وی ادامه داد:درمسابقات تیمی ۳۱ تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت تکلیف هشت تیم برتر این دوره از مسابقات مشخص شد.

    رهیده، سطح فنی مسابقات تیمی را خوب ارزیابی کرد و گفت:درمسابقات کشوری اگر این تعداد تیم حضور داشته باشند تلاش می شود تا بازی ها ظرف پنج یا شش روز برگزار شود اما در این مسابقات به دلیل محدودیت زمانی ناگزیرشدیم مسابقات را بر روی تعداد میزهای بیشتر و به صورت فشرده تر برگزار کنیم.

    همچنین  مسابقات  انفرادی در دو گروه سنی بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال با انجام ۶۵ بازی امروز پایان یافت و در آن تیم های تهران، مرکزی، اصفهان، فارس، خوزستان و قم عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند.

    2

    ‘محمود رهیده’ افزود: در مسابقات انفرادی بالای ۴۰سال کورش عبدالهی و یوسف حلال خور از تهران به ترتیب اول و دوم ، محمدرضا دلاوری نژاد از مرکزی و محمد اظهری از اصفهان نیز مشترک سوم شدند.

    وی ادامه داد: در مسابقات انفرادی زیر ۴۰ سال نیز اکبر آقاسی از اصفهان مقام اول، جواد یزدانبخش از فارس مقام دوم و حسین پور هوشیاری از خوزستان و مجید پاینده از قم مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

    این داور بین المللی در خصوص عملکرد داوران در این مسابقات نیز گفت: با توجه به اینکه در این بازی ها از داوران مطرح ملی و بین المللی استفاده کردیم، خوشبختانه بازی ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

    سیزدهمین المپیاد ورزشی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه در رشته تنیس روی میز از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت جاری در شیراز آغاز شد و در این مسابقه ۳۱ تیم از استان های مختلف کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

    در بازی های تیمی نیز تیم تهران مقام اول، تیم خوزستان مقام دوم و تیم های اصفهان و ارتباطات سیار نیز مشترک مقام سوم را کسب کردند.

    در بازی های انفرادی هم که صبح امروز پایان یافت، تیم های تهران، اصفهان، فارس، مرکزی، خوزستان و قم در دو گروه بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تهران قهرمان مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی شرکت مخابرات ایران شد"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      با سلام و تبریک به دوستان عزیزم آقایان محمد رضا دلاوری نژاد (همشهری و همبازی بیست ساله و پیشکسوت خوبم)
      و کوروش عبداللهی بخاطر کسب مقام های بدست آمده .
      جناب آقای عبداللهی پس از کسب مقام دومی پیشکسوتان تهران مقام قهرمانی این مسابقات را نیز به شما تبریک میگویم .
      با آرزوی موفقیت های آتی.
      با تشکر از زحمات مدیریت سایت.

    2. علیرضا ناصری گفت:

      باسلام
      به مربی خوب و دوست خوبم آقای فرهاد دلاوری نژاد همچنین هم بازی های خوبم در تیم استان مرکزی آقایان آرش شهابی و مهرداد امیری موفقیت بدست آمده را تبریک عرض میکنم.
      همچنین از آقای مسعود گلباز که در طول مسابقات هماره در کنار ما بودند تشکر میکنم.
      با آرزوی موفقیت بیشتر کوچکتان :علیرضا

    3. بخشنده گفت:

      با سلام
      در مسابقات انفرادی زیر ۴۰ سال آقایان اکبر آقاسی از اصفهان اول ، جواد یزدانبخش از فارس دوم ، حسین پور هوشیاری از خوزستان و مجید پاینده از قم مشترکاً سوم شدند و در رده سنی بالای ۴۰ سال آقایان کوروش عبدالهی و یوسف حلال خور هر دو از تهران اول و دوم و محمد اظهری از اصفهان و محمدرضا دلاوری نژاد از مرکزی مشترکاً سوم شدند .

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده به نوبه خود کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات مخابرات های کشور را توسط تیم مخابرات خوزستان و همچنین کسب مقام سوم انفرادی کارکنان زیر ۴۰ سال توسط حسین پور هوشیاری را به مدیر عامل محترم و کلیه کارکنان محترم و خدوم مخابرات خوزستان خصوصاً جناب آقای حمیدرضا جلیلی مسئول محترم رفاه و جناب آقای فرشید رهگوی مسئول محترم ورزش مخابرات و اعضای محترم تیم آقایان حسین پور هوشیاری ، کامبیز رستم پور ، رحمان مطلق و حسین انصاریان پور و سرپرست تیم آقای سروش شینی دشت گل صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم با تمرینات بهتر و با انگیزه مضاعف سالهای بهتری در پیش رو داشته باشند . در پایان باید یادآوری کرد کسب مقام نایب قهرمانی خوزستان با وجود نفرات حاضر در مخابرات های کشور چیزی از قهرمانی کم نداشت .

    5. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای کوروش عبدالهی دوست بسیار عزیزم ، کسب مقام قهرمانی انفرادی و تیمی مخابرات های کشور را به جنابعالی و تمام اعضاء تیم مخابرات تهران تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید .

    6. پورهوشیاری گفت:

      با سلام

      خدا را شکر پس از ۴ سال تمرین مستمر با برنامه ریزی و همت بلند اعضای تیم تنیس روی میز مخابرات استان خوزستان با پیوستن آخرین حلقه گمشده ، یعنی مربی نابغه ، دلسوز و متعصب خوزستانی جناب آقای بخشنده این راه دشوار را پیمودیم و به تمامی سختی هاو بی معرفتی برخی عاقبت دست خدا بر بالای دست آنها چیر گشت و آنچنان بر این تیم عنایت داشت تا بر سکوی نایب قهرمانی ایستادیم به سهم خود از مربی خوبم جناب آقای بخشنده که در آخرین لحضات اعزام تنها حدود یک ماه نیم این تیم را با نکات کلیدی و پوئن گیر راهنمایی و مربی گری کرد و سختی وتلخی های راه دشوار را برای ما آسان ساخت و در طول این المپیاد مایه آرامش و روحیه تیم ما شد از صمیمم قلب تشکر می کنم بی شک دستاورد شگفت انگیز نایب قهرمانی حاصل اعتقاد راسخ و استوار شما در را پیش برد تنیس روی میز میباشد . در پایان بار دیگر از تمامی هم تیمی های خود آقایان رستم پور ، انصاریان و مطلق و همچنین سرپرست دلسوز جناب آقای سروش شینی که در تمام لحضات حامی این تیم بود و همچنین ریاست محترم ورزش که در این سفر همراه لحظه به لحظه ما بود تشکر میکنم .

    7. پورهوشیاری گفت:

      با سلام

      خدمت مدیریت محترم عامل شرکت مخابرات استان خوزستان

      کسب نخستین نایب قهرمانی تنیس روی میز آقایان و کسب مقام سوم انفرای زیر ۴۰ سال آقایان و دومی بانوان را به جناب آقای آرمات مدیریت عامل محترم شرکت مخابرات استان خوزستان و همچنین مشاور و مدیریت محترم دفتر مدیر عامل جناب آقای مهندس زیبانچی که در طول این راه پر فراز و نشیب حامی بزرگ و لحظه به لحظه این تیم بوده از صمیم قلب تبرک عرض میکنم و همچنین این مقام را به آقایان مهندس کیانی مدیریت محترم نیروی انسانی و آقایان مهندس جلیلی ریاست محترم اداره رفاه و آقایان مهندس رهگوی ریاست محترم ورزش که به پیگیری و همکاری لازم کمک بزرگی جهت نیل به این دستاورد بزرگ عنایت داشته اند تبریک عرض میکنم . امیدوارم این راه قهرمانی را بتوانیم در سالهای آتی زیر چتر شما حامیان واقعی ورزش ادامه دهیم .

    8. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای کیامرث حسینی دوست بسیار عزیزم کسب مقام سوم تیمی و اول انفرادی زیر ۴۰ سال و سوم بالای ۴۰ سال توسط ورزشکاران شایسته اصفهانی را به جنابعالی ، قهرمانان خوب مخابرات اصفهان و کلیه دست اندرکاران ورزش مخابرات اصفهان تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید .

    9. عبدالرحمان مطلق گفت:

      خدا را شاکریم که با تمرینات مستمردرسیزدهمین المپیاد ورزشی شرکت مخابرات ایران بین ۳۱تیم حاضر درمسابقات بابرنامه ریزی و همت بلند اعضای تیم توانستیم بر سکوی نایب قهرمانی بایستیم اینجانب به سهم خود از مربیان خوبم آقایان بخشنده وپور هوشیاری که در این مدت در کنار تیم بودند وبا راهنمائی های خود توانستند تیم تنیس روی میز مخابرات استان خوزستان را ارتقائ دهند و با مربی گری مدبرانه خود توانستند حاشیه هائی راکه از طرف بعضی افراد سودجو و ضدورزش بوجود می امدرا خنثی کنندوسختی راه را برای ما آسان نمایند.اینجانب از صمیمم قلب تشکر می کنم بی شک این دستاورد شگفت انگیز نایب قهرمانی حاصل اعتقاد راسخ و استوار همه اعضای تیم در را پیش برد تنیس روی میز خواهد بود . در پایان ازپیگیری مستمر ریاست محترم اداره رفاه و مسئول محترم ورزش که در این سفر همراه لحظه به لحظه ما بود تشکر میکنم .

    10. سروش شینی گفت:

      با تشکر از تمامی دوستان، مسئولان که در این پیروزی سهیم بوده و نتیجه تمیرنات چند ساله بازیکنان و زحمات مربیان به بار نشست و شیرینی کسب مقام دوم تیمی و سوم انفرادی را که تاکنون در ۱۳ المپیاد مخابرات سابقه نداشته را صمیمانه تبریک میگویم امید است در سایه حمایت مسئولان و مدیران شرکت مخابرات خوزستان در رشد و تعالی ورزش مخابرات بیش از پسش موفق باشیم

    11. نیکخواه محمد گفت:

      با سلام و تبریک به آقای بخشنده.امیدوارم همیشه موفق باشید.
      یاد مسابقات کارگری قزوین دو سال پیش بخیر…انشاا… امسال نیز شما را مجدداً ببینم.

    12. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای نیکخواه دوست عزیز و قدیمی از لطف جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم انشاالله اگر عمری بود حتماً شما را زیارت خواهیم کرد یاد سال بسیار دور هم بخیر . زنده باشید .

    13. ابوالقاسم جعفرنیا گفت:

      بنده به عنوان یکی از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز که از نزدیک شاهد تلاش و دلسوزی آقای حسین پورهوشیاری برای پیشرفت این ورزش در بین همکاران و فرزندان آنان بوده ام افتخار آفرینی مقام دوم تیمی ورزشکاران عزیز مخابرات استان خوزستان و کسب مقام سومی آقای پورهوشیاری را به همکاران محترم مخابرات بالاخص امور ورزش رفاه تبریک عرض نموده و همواره آرزوی پیشرفت این ورزشکاران عزیز را از خداوند منان خواهانم انشاءالله
      ابوالقاسم جعفرنیا


    تازه ترین اخبار