امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۴:۴۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41473
    ارسال خبر چاپ خبر
  • منبع خبر(ایرنا) پس از پذیرفته شدن مقاله اش در کنگره جهانی پاریس؛ پیمان ابوالحسنی که در این راستا به پاریس رفته و مقاله اش راارائه کرد،با ایرنا گفت وگویی انجام داد که در ادامه می آید: س: ارزیابی تان از کنفرانس علمی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ در فرانسه چیست؟ ج : کنفرانس برای من…

    منبع خبر(ایرنا)

    پس از پذیرفته شدن مقاله اش در کنگره جهانی پاریس؛ پیمان ابوالحسنی که در این راستا به پاریس رفته و مقاله اش راارائه کرد،با ایرنا گفت وگویی انجام داد که در ادامه می آید:

    س: ارزیابی تان از کنفرانس علمی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ در فرانسه چیست؟

    ج : کنفرانس برای من بسیار جذاب بود، به خصوص تنوع موضوعات و اینکه این همه محقق در دنیا مشغول فعالیت هستند که تعجب برانگیز بود، خوشبختانه کمتر موضوعی در این رشته ورزشی وجود دارد که در مورد آن تحقیقی نشده باشد یا شاید بهتر است بگوییم کمتر موضوعی وجود دارد که به آن توجه نشده باشد.

    س:عنوان مقاله شما چه بود؟

    ج : موضوع مقاله من اجرایی کردن استاندارد ایزو۹۰۰۱درتنیس روی میز استان فارس و بررسی روش های اجرایی و تحلیل نتایج آن بود که البته در قالب پوستر ارائه شد.

    س: چه مشکلاتی برای ارائه مقاله به فدراسیون جهانی داشته اید؟

    ج: به هنگام نوشتن وتکمیل این مقاله در ایران نبودم و اگر مساعدت بابک نیازی به عنوان همکار و هماهنگ کننده نبود امکان تکمیل مطالب وجود نداشت که متاسفانه ایشان نتوانست وقت مصاحبه سفارت را برای زمان مناسب بگیرد و در کنفرانس حضور پیدا کند.

    البته درچنین مواردی امید به مساعدت فدراسیون برای اشخاص پینگ پنگی کمتر است و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم.

    س: یعنی با همکاری فدراسیون می توانستید وقت بهتری برای ارائه مقاله بگیرید؟

    ج: مایل نیستم وارد این بحث بشوم و ترجیح می دهم به همان مسائل فنی در حد توان خود بپردازم.

    س:از نظر فنی چه نکته ای نظر شما را دراین کنفرانس جلب کرد؟

    ج: درمیان تحقیقات مختلف موضوعی که توجه من را جلب کرد توجه زیاد به آنالیز بود،بخصوص دربین تحقیقات مطرح شده توسط چینی ها، هرچند نکات جالبی هم درخصوص استعداد یابی یا مدیریت انرژی بازیکنان وجود داشت.

    س:منظورشما از آنالیز چیست؟

    ج: تحلیل گیم به گیم مسابقه.آنالیز تکنیک ها ، تاکتیک ها، مسائل روحی و روانی و غیره، با روش های مختلف آماری و تحلیلی.البته در بخش تجهیزات هم اغلب بحث ها در خصوص وسائلی بود که می توانستند در آنالیز به مربیان کمک کنند.

    س: در خصوص دیگر مقالات نمایندگان فدراسیون در کنگره چه نظری دارید؟

    ج: ترجیح می دهم اظهار نظری دراین باره نداشته باشم.

    س: چرا ؟ به هرحال شما تنها فرد غیر فدراسیونی در این کنگره بودید؟

    ج: هرکسی که در یک کنفرانس شرکت می کند به طور حتم زحمت کشیده و جای خسته نباشید دارد ، ارزشیابی مطالب با خوانندگان و شنوندگان است و هرکس نظر شخصی خود را دارد و من هم نظر شخصی خودم را، با احترامی که برای همه فعالان ورزش قائلم اما همانطور که گفتم دراین باره اظهار نظر نمی کنم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابوالحسنی:فدراسیون تنیس روی میز برای کنگره جهانی حمایت لازم را از من نکرد"
    1. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      معرفی افرادی که بایستی مدافع جق و حقوق مان در این ورزش در اینده باشند چه حاصلی داشت .
      یک عضو در هیات رئیسه جهانی را کشورمان از دست داد.
      ولوح مشاور که تشریفاتی است سهم رشته تنیس روی میز ایران شده است.

      برای پیش کسوتان هم که بعنوان نماینده ایران کسی معرفی شده که دهها سال است در ایران زندگی نمی کند.
      برای روابط عمومی و رسانه هم که در خور شخصیت یک رئیس فدراسیون کشور بزرگ ایران اسلامی اینگونه القاب نیست البته شخص اقای زارع پور بدون داشتن مسئولیت موردی ندارد.
      معرفی افشین بدیعی توسط وزارتخانه با توجه به سوابق ایشان جای تامل و تعجب است.ایشان نماینده گی شرکت باترفلای در ایران را دارا و این مهم تاکنون برای این ورزش بسیار هزینه و تاوان داشته است .البته رئیس فدراسیون قبلی نیز هر چند دیر ولی به این امر واقف شده بود.
      و برای پزوهش و… هم که متخصص در این ورزش نیست.
      والا این حقیر که مانده ام این سیاستهای غلط در ورزش را چه کسی و به چه دلیل حمایت می کند .اگر مسئول فدراسیون متوجه نیست و در حد این مسائل و مدیریت در ان را اگاه نمی باشد وزارت ورزش چرا جلو این مهم را نگرفته.معاونت ورزش قهرمانی پاسخگو باشید .چرا.به چه دلیل و به چه منظوری.با تشکر ترکان.
      تصحیح شده است.


    تازه ترین اخبار