امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۵:۰۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41470
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا؛ کاروان پینگ پنگ ایران در حالی به کشور باز گردانده شد که افراد غیر مسوول درپاریس ماندند و نوشاد عالمیان پیش از بازی حساسش با ‘وانگ هائو’، ناچار به خداحافظی با هم تیمی هایش شد. این درحالی بود که اعضای کاروان ورزشی و هم…

    Untitled

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا؛ کاروان پینگ پنگ ایران در حالی به کشور باز گردانده شد که افراد غیر مسوول درپاریس ماندند و نوشاد عالمیان پیش از بازی حساسش با ‘وانگ هائو’، ناچار به خداحافظی با هم تیمی هایش شد.

    این درحالی بود که اعضای کاروان ورزشی و هم تیمی های نوشاد می توانستند برای چندین ساعت دیگرهم در پاریس بمانند و وی را مورد تشویق قرار دهند، کاری که غیر پینگ پنگی ها از انجام آن خودداری کردند.

    موضوع دیگر اهمیت فنی این مسابقات برای مربیان و ورزشکاران ایرانی بود که می توانستند از آن بهره مند شوند.

    مسئله دیگرهم اینکه اگر مسئله مالی و هزینه های بالای پاریس بوده است، چرا غیرپینگ پنگی ها در پاریس نگاه داشته شدند و پینگ پنگی ها را به تهران باز گرداندند.

    این درحالی است که مسوولان وزارت ورزش با اعزام برخی از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به رقابت های جهانی مخالفت کرده بودند، اما آنان باز هم تصمیم به انجام این سفر گرفته و به پاریس رفته اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا: بازگشت کاروان ایران پیش از مسابقه نوشاد عالمیان با نفرسوم جهان"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      اتفاقاً اینکه پینگ پنگی ها رو برگردوندندغیر پینگ پنگی ها رو نگه داشتند جای تعجب ندارد(بماند که ماندن پینگ پنگی ها میتواند سودمندتر باشد یا غیر پینگ پنگی ها.هم برای خودشان (پینگ پنگی ها)از جهت کسب تجربه بیشتر و هم برای نوشاداز جهت تشویق ایشان برای بازی بعدی با وانگ ها او)و نیاز به اطلاع رسانی نداشت.
      شما بعنوان اصحاب رسانه درصورتیکه غیر پینگ پنگی ها رو زودتر از موعد برمی گرداندند بهتر بود خبر رسانی میکردید.!


    تازه ترین اخبار