امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۶:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41566
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  وان لیکین قهرمان چینی  سابق جهان گفت: من به بازیکنان جوانتر حسودی میکنم. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اسطوره گذشته جهان که در رقابتهای جهانی فرانسه همراه با تیم ملی چین حاضر شده است اظهار داشت که من واقعا به بازیکن جوان شرکت کننده در این مسابقات حسودی میکنم. وان لی کین…

    86457823_365x265

     وان لیکین قهرمان چینی  سابق جهان گفت: من به بازیکنان جوانتر حسودی میکنم.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اسطوره گذشته جهان که در رقابتهای جهانی فرانسه همراه با تیم ملی چین حاضر شده است اظهار داشت که من واقعا به بازیکن جوان شرکت کننده در این مسابقات حسودی میکنم.

    وان لی کین که در کارنامه خود سه بار قهرمانی جهان را دارد دیروز در رقابتهای میکس دوبل با قبول شکست از دور رقابتها کنار رفت.

    وان لی کین گفت: وقتی دیروز برابر جوانترها شکست خوردیم واقعا به آنها حسودی کردم.

    وان لی کین در باره خود اذعان کرد که: گرچه من در حال حاضر در سن ۳۵ سالگی هستم اما فکر میکردم ده سال جوانتر هستم ولی کم کم فکر میکنم به سن پیری رسیده ام و این جوانترها هستند که که صاحب میدان و جنب و جوش هستند ومن واقعا به آنان از صمیم قلب حسودی کردم.

    قهرمان سابق جهاندر باره سن بازنشستگی خود  گفت: من بعنوان کسی که تقربا به تمام آرزوها و آمال خود در این رشته رسیده ام فکر میکنم هرکس بالاخره باید یک زمانی بازنشست بشود درست مثل باززنشستگی مالین اما فکر میکنم من به کمی زمان برای این تصمیم نیاز دارم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وان لیکین:به جوانترها حسودی میکنم!"
    تازه ترین اخبار