امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۲:۵۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41569
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دیمیتری اوتچاروف مرد شماره ۷ جهان برابر هموطن خود پاتریک بوآم دارای رتبه جهانی ۲۹ قرار گرفت و عین ناباوری از گردونه این مسابقات کنار رفت. به گزارش بخش خارجی  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،اوتچاروف در این باره گفت من بعد از باخت به بوآم از زندگی کردن ناامید شدم اما مطمئنا حتی با…

    dima-baum_365x265

    دیمیتری اوتچاروف مرد شماره ۷ جهان برابر هموطن خود پاتریک بوآم دارای رتبه جهانی ۲۹ قرار گرفت و عین ناباوری از گردونه این مسابقات کنار رفت.

    به گزارش بخش خارجی  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،اوتچاروف در این باره گفت من بعد از باخت به بوآم از زندگی کردن ناامید شدم اما مطمئنا حتی با ناامیدی من زندگی ادامه خواهد شد.

    شکست اوتچاروف برابر بوآم به یک اتفاق عجیب و ناراحت کننده در پاریس مبدل شده بود حالا اوتچاروف بابد تا سال ۲۰۱۵ ومسابقات سوشو صبر کند تا شاید به مدال دست یابد.

    دیروز بوآم برابر دوست اوتچاروف به پیروزی دست یافت و این پیروزی مسابقات فرانسه را تحت شعاع قرار داد .نکته جالی در این مسابقه این بود که هر دونفر این بازیکنان بعنوان دوستان بسیار صمیمی محسوب می شوند.

    اوتچاروف در این باره گفت: من با اطمینان و اعتماد به نفس بالایی وارد میدان شدم و اصلا فکر نمیکردم که در این بازی غافلگیر بشوم اما این بوآم بود که با ضربات غافلگیر کننده ابتکار عمل را از من گرفت ومن نتوانستم  هیچ کاری انجام دهم.

    بوام در باره این موفقیت گفت : مطمئتا این پیروزی یکی از بهترین موفقیتهای حرفه ای من بود و من بسیار خوشحالم.

    امروز ساعت ۱۴ بوقت محلی بوآم به مصاف ژان ژیک از چین خواهد رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوتچاروف بعد از باخت به هموطن خود:از زندگی ناامید شدم!"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      سلام … بواقع باید پشتوانه سازی را از این مدیران اموخت..که یک قهرمان سالیان نمیتواند حاشیه امنی داشته باشد مانند کشور ما..


    تازه ترین اخبار