امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41573
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی فرانسه  طبق پیش بینی این سایت ادامه یافت و هر چهاربازیکن راه یافته به نیمه نهایی چینی بودند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با برگزاری رقابتهای انفرادی این چینی ها بودند که از پس حریفان برآمده و یک قدم دیگر به کسب مدالهای جهانی پیش رفتند. شوشین(۱)…

    در ادامه رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی فرانسه  طبق پیش بینی این سایت ادامه یافت و هر چهاربازیکن راه یافته به نیمه نهایی چینی بودند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با برگزاری رقابتهای انفرادی این چینی ها بودند که از پس حریفان برآمده و یک قدم دیگر به کسب مدالهای جهانی پیش رفتند.

    شوشین(۱) از چین برابر ماتسودیرا(۵۸) از ژاپن به برتری ۴بر۲ رسید.در بازی بعدی ژان ژیک (۴) دیگر بازیکن چینی برابر پاتریک بوآم(۲۹) از آلمان به برتری ۴بر۱ دست یافت.

    دو هموطن چینی یعنی وانگ هائو(۳) برابر یان آن (۱۴) با نتیجه ۴بر ۲ به پیروزی رسید. مالونگ (۲) از چین  برابر تیمو بول آلمانی(۷) به برتری ۴بر۲ رسید.

    بنا براین هر چهار بازیکن راه یافته به نیمه نهایی در بخش اتفرادی آسیایی وچینی هستند.

    ریز نتایج و جدول این رقابتها در ادامه آمده است:

    Untitled

     امروز ساعت ساعت ۱۹:۴۵ شوشین برابر ژان ژیک به میدان خواهد رفت. این بازی بر روی میز شماره یک انجام خواهد شد. در دیگر بازی که راس ساعت ۲۱:۴۵ انجام خواهد شد وانگ هائو به مصاف مالونگ خواهد رفت.

    این مسابقات بصورت مستقیم از شبکه الجزیر اسپورت ۶ پخش خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی فرانسه(۳۴) ]دیواربلند چین در فرانسه/تمام سکوها سهم چینی ها شد"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام جای بسی خوشحالی است که در این رشته افتخارات به قاره اسیا رسیده است و حفظ این جایگاه برای ما نیز مایه افتخار است..


    تازه ترین اخبار