امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41679
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: برنامه ریزی ضعیف مسابقات جهانی عامل اصلی حذفم از این رقابت‌ها بود.   خبرگزاری فارس: احدی: برنامه‌ریزی ضعیف علت حذفم از مسابقات جهانی تنیس روی میز بود   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: برنامه ریزی ضعیف مسابقات جهانی عامل اصلی حذفم از این رقابت‌ها بود.

     

    خبرگزاری فارس: احدی: برنامه‌ریزی ضعیف علت حذفم از مسابقات جهانی تنیس روی میز بود

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات جهانی تنیس روی میز اظهار داشت: در گروهی که قرار داشتم بازیکنانی از کویت و ارمنستان بودند که توانستم با اقتدار آنها را شکست دهم و راهی مرحله حذفی شوم. در این مرحله هم مقابل خالد عصار که رنکینگش از من بالاتر بود به پیروزی رسیدم.

     

    وی ادامه داد: در مرحله دوم حذفی به دلیل برنامه ریزی مسابقات آنقدر ضعیف بود نمی‌دانستم باید در چه زمانی بازی کنم و متاسفانه مقابل حریف ارمنستانی نتیجه را واگذار کردم. با این رقیب هم خوب بازی کردم و حتی ۲ بر صفر پیش بودم، اما در نهایت ۴ بر ۳ شکست خوردم.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: عامل اصلی حذفم از مسابقات همان طور که گفتم ضعف برنامه ریزی بود، در غیر این صورت بازیکن بلاروسی را که ۱۵۰ رده هم از من بالاتر بود را می‌توانستم شکست دهم. در دوره‌های مختلفی حضور داشته‌ام، اما این دوره از لحاظ برنامه‌ریزی واقعا خوب نبود و لحظه‌ای تصمیم می‌گرفتند که چه بازیکنی در چه ساعت و سالنی مسابقه دهد.

     

    وی افزود: آنقدر این مسئله حاد بود که در یک ساعت برای یکی از بانوان ملی‌پوش ما ۲ بازی گذاشته بودند. با همه این شرایط از عملکرد خودم راضی بودم، اما باید کارشناسان نظر اصلی را بدهند.

     

    احدی با اشاره به سطح مسابقات عنوان کرد: مسابقات جهانی به دلیل اینکه تمام بازیکنان مطرح جهان حضور پیدا می‌کنند، سطح بالایی دارد. در المپیک به دلیل اینکه محدودیت وجود دارد، همه بازیکنان مطرح چینی نمی‌توانند بیایند، اما در این رقابت‌ها آزاد است.

     

    بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران در خصوص اینکه باید تیرماه در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند، اما نام او در پروتور کرواسی دیده نمی‌شود، گفت:‌ نظر کادر فنی بود که به این مسابقات اعزام نشوم و من هم تابع تصمیمات آنها هستم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید این تصمیم غیر فنی باشد، تاکید کرد: نمی توانم این طور بگویم، اما مطمئناً حضورم در مسابقات کرواسی می‌توانست تاثیر زیادی در عملکردم بگذارد. البته زارع‌پور، رئیس فدراسیون گفته است که به دنبال این هستیم که احدی هم بتواند راهی مسابقات شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: برنامه‌ریزی ضعیف علت حذفم از مسابقات جهانی تنیس روی میز بود"
    1. زنده باد آقای احدی عزیز ، درخشش شما در مسابقات جهانی اثبات کرد که بهترین هستید ! اگر برنامه ریزی مسابقات به نحو احسن انجام میشد تا جمع ۳۲ نفر پایانی نیز قرار میگرفتید و آنوقت به حقتان در رنکینگ جهانی می رسیدید !

      ان شالله با شرکت در پروتورهای آتی و مسابقات پیش رو ، به حقتان برسید !

      به امید موفقیت بیشتر شما در مسابقات آتی


    تازه ترین اخبار