امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41693
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     بازیکن پناهنده شده تنیس روی میز، طی اقدام عجیب فدراسیون تنیس روی میز ایران در کنار ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهانی پاریس حاضر شد.    ورزشکار پناهنده در کنار ملی پوشان در مسابقات جهانی به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت مدال نیوز…

     

    dfdfd

     

    بازیکن پناهنده شده تنیس روی میز، طی اقدام عجیب فدراسیون تنیس روی میز ایران در کنار ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهانی پاریس حاضر شد.

     

     ورزشکار پناهنده در کنار ملی پوشان در مسابقات جهانی

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت مدال نیوز نوشت: سعید ابراهیمی ملی پوش سابق تنیس روی میز ایران که چند سال قبل طی مسافرتی با تیم ملی به فرانسه از بازگشت به کشور خودداری کرده بود و پناهنده شده بود در طول مسابقات قهرمانی جهانی پینگ پنگ که هفته گذشته در پاریس برگزار شد در کنار جواد شفیعی از همراهان ایران حاضر در محل مسابقات حضور همیشگی داشت.

     

    ظاهرا نامبرده با آی دی کارت که از سوی مقامات فدراسیون تنیس روی میز تهیه شده بود در این مسابقات حضور داشته است.

     

    حالا باید دید مسئولان فدراسیون به چه دلایلی به ورزشکاری که روزگاری عضو تیم ملی بوده و در مسافرتی رسمی به کشوری دیگر پناهنده شده کمک می کنند که باز هم با ای دی کارت ایران همراه ملی پوشان باشد.

    توضیح مدیر سایت:

    به نظر می رسد که این ورزشکار نامبرده عضو خانواده تنیس روی میز نبوده و طبق آخرین اخبار سعید ابراهیمی عضو تیم ملی شمشیر بازی بوده باشد!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزشکار پناهنده در کنار ملی پوشان در مسابقات جهانی(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار