امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41753
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که هر از چند گاهی خبرهایی مبنی بر صعود تک بازیکنان در تنیس روی میز به گوش می رسد ،واقعیت این است که صعودی در کار نبوده و مجموعه تنیس روی میز کشور بصورت زیر بنایی در حال پس رفت شده است. متاسفانه اخبار خلاف واقع و کذب که میتوان از آن به…

    Untitled

    در حالی که هر از چند گاهی خبرهایی مبنی بر صعود تک بازیکنان در تنیس روی میز به گوش می رسد ،واقعیت این است که صعودی در کار نبوده و مجموعه تنیس روی میز کشور بصورت زیر بنایی در حال پس رفت شده است.

    متاسفانه اخبار خلاف واقع و کذب که میتوان از آن به نام خالی بندی ازنوع غیر پینگ پنگی برخی از افراد نام برد باعث شده تا برخی رسانه ها هر از چند گاهی با چند پله سقوط آن هم توسط تک بازیکنان ، به گونه ای تلقی گردد که پینگ پنگ کشور با موفقیت همراه بوده است.

    متاسفانه برخی افراد هم که در کارنامه خود حتی یک بازیکن مبتدی نداشته و هیاهو برای هیچ میکنند تا نام نوشاد به میا می آید  به جای اطلاع رسانی واقعی جهت افکار عمومی با انجام مصاحبه هایی  بعناوین مختلف خود را مرتبط با نوشاد دانسته و برای افکار عمومی که امروز مطمئنا هوشیار تر از همیشه مسائل را دنبال میکنند خودی نشان داده و مانوری داده که شاید بگویند ما هم هستیم!

    مافعلا قصد نداریم وارد جزئیات این افراد شده و رزومه و کارنامه آنان را برای افکار عمومی مرور نماییم اما حداقل کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که از همین افراد سوال میکنیم که تاکی و تاکجا قرار است بر سر نوشاد عالمیان که همه اطلاع دارند توسط چه کسانی به اینجا رسیده خودزنی نمایند؟(عین دست خط  پدر محترم ایشان بعنوان یک سند در سایت موجود است)

    ما از این افراد که بالاخره القاب از قبیل مربی و کارشناس و … سوال و درخواست میکنیم که چنانچه در گفتار خود صادق و راسخ هستند برای افکار عمومی ؛تنیس روی میز کشور را بدون در نظر گرفتن نوشاد عالمیان بررسی و نتایج آن را به اطلاع افکار عمومی برسانند تا همه مطلع شوند که آیا از تنیس روی میز ایران کمترین اثری باقی مانده است؟

    تا کی باید شاهد باشیم این افراد مدعی برسر نام نوشاد عالمیان مانور داده اما از بیان واقعیات موجود تنیس روی میز کشور برحذر باشند؟

    ما از تمام افکار عمومی و صاحب نظران و آنانی که می فهمند درخواست میکنیم با دقت هرچه بیشتر اینگونه مسائل را رصد کرده و متوجه آن باشند .متاسفانه امروزه واژه مربی و مربیگری در تنیس روی میز کشور آنقدر لوس و بی معنا شده که آنانی که توانایی رشد و پرورش حتی یک بازیکن مبتدی را نداشته خود را مربی خود خوانده این رشته لقب داده و سعی در تلقین این اشتباه کذب در اذهان عمومی دارند؟

    آنچه مسلم است این است که از دیدگاه ما تنیس روی میز کشور افت  شده و بجز تک بازیکنی همانند نوشاد که حاصل فدراسیون های قبلی و پدر وتمرکز و توجه خارج از فاز فدراسیون فعلی و به قیمت نابودی مجموعه تنیس روی میز کشور تمام شده بوده است.

    اگر این افراد ادعا دارند که تنیس روی میز کشور موفق بوده دین خود را به این رشته ادا کرده و وضعیت فعلی تنیس روی میز را بدون نوشادنشریح واطلاع رسانی نمایند!

    در بخش بانوان که سالهاست با یک ترکیب یکنواخت به رقابتهای برون مرزی و بین المللی رفته اند فاصله رنکینگی آنان به بازیکنان دیگرکه پشت سرشان قرار دارند آنقدر زیاد شده که پرداختن به آن بی معناست اما حتی در حالی که خبرگزاری ها به غلط از منبع فدراسیون از صعود ندا شهسواری دم میزنند باید عنوان کنیم که وقتی ندا شهسورای در رده بالاتر از ۴۵۰ بوده حالا ده رده صعود یا بیست رده سقوط چه فایده ای برای این بازیکن المپیکی کشور دارد؟ همه ما اطلاع داریم که شرط حضور در المپیک آینده این است که حتما باید در رنکینگ زیر صد جهان قرار داشته باشیم !آیا با سالی یک بار یا دوبار مسابقه حق این بانوان مظلوم ادا شده است؟متاسفانه کشورهایی همانند عراق وافغانستان حضوری پررنگ تر از ایران در رقابتهای بین المللی داشته اند و هیچکس در این باره پاسخگو نیست و دل خوش به چند رده صعود فلان بازیکن کرده ایم!

    الان بیش از یک سال است تیمهای جوانان و نوجوانان کشور به هیچ مسابقه ای اعزام نشده اند وگویا قرار است در شهریور ماه به مسابقات آسیایی قطر اعزام شوند!همه ما بخوبی میدانیم که با این وضعیت حضور در چنین مسابقه ای بدون هیچ امکانات و برنامه ریزی بی ثمر و بدون کمترین نتیجه ای خواهد بود وباز هم تکرار میکنیم که تمام این هیاهوها به نوعی خالی بندی از نوع غیر پینگ پنگی می باشد.(حالا مربیان خاص آنان جای خود دارد).

    در بخش آقایان هم که همه ما شاهد وضعیت بوجود آمده هستیم!آقایان کارشناس و کسانی که وقتی اسم نوشاد به میان می آید ظاهر شده و خود را مربی وفلان و….او لقب میدهند چرا و به چه علت از وضعیت کلی تنیس روی میز کشور سخنی به میان نمی آورند؟مطمئنا بیان واقعیات جرات وجسارت میخواهد که متاسفانه افکار عمومی سود جویی و منفعت طلبی و جنگ بر سر پولهای باد آورده را مشاهده میکنند نه چیز دیگر!

    ما اعتقاد راسخ داریم که زیر بنای این رشته یا نابود شده ویادر حال نابود شدن است ومتاسفانه سیستمی در این رشته فقط بدنبال پر کردن رزومه پوشالی خود می باشد.

    در خاتمه باور داریم که حتی اگر خود رئیس فدراسیون باندازه تک بازیکنان این رشته به رقابتهای بین المللی اعزام می شدند تاکنون وضعیت رنکینگشان حداقل دورقمی می بود.

    معلوم نیست تا کی و تا کجا این آقایان میخواهند بر روی نوشاد مانور داده و ژستهای توخالی بگیرند؟آیا دیگر بس نیست؟چرا سعی نشده نوشاد دومی درست کنیم؟

    مگر فراموش کرده ایم که ملی پوشانی همانند افشین نوروزی و شاهین اخلاق پسند ومهران احدی و….را بادستان خود و بصورت عمدی نابود کرده ایم؟

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان صعود میکند؛پینگ پنگ ایران سقوط!"
    تازه ترین اخبار