امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۷:۱۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41759
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: بی برنامه بودن برگزاری مسابقات جهانی برنامه تیم ملی را بهم ریخت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص مسابقات جهانی فرانسه اظهار داشت: مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار بود اما وضعیت برگزاری این…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: بی برنامه بودن برگزاری مسابقات جهانی برنامه تیم ملی را بهم ریخت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص مسابقات جهانی فرانسه اظهار داشت: مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار بود اما وضعیت برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به سال های گذشته خیلی بد بود و جوری بود که تیم دو نفره مردان ما که برادران عالمیان بودند در یک روز ۶ بازی برگزار کرد و این خستگی بود که موجب شد تیم ایران از نظر بدنی کم بیاورد و نتواند بازی را آن طور که باید و شاید ادامه دهد.

     

     

     

    وی افزود: بی نظمی این دوره از مسابقات خیلی از برنامه های ما را بهم ریخت و باعث شد تا نتیجه برای تیم ملی عوض شود. در این دوره از مسابقات بازیکنان تیم ملی بسیار خوب ظاهر شدند و عملکرد بسیار خوبی را داشتند. تنها طاهر خانی بود که در این دوره از مسابقات با بد شانسی مسابقات خود را با عملکرد نامطلوب پشت سر گذاشت. مصدومیت باعث شد تا با وجود تمرینات قبل از مسابقات، طاهر خانی عملکرد خیلی خوبی نداشته باشد.

     

     

     

    سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد نوشادعالمیان گفت: نوشاد پس از تورنمنت قطر توانست در مسابقات کاپ آسیا عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند به روزهای خوب خود در پینگ پنگ برگردد. نوشاد در مسابقات اخیر توانست رنکینگ جهانی خود را نیز ارتقا دهد و به رده ۴۴ جهان برسد.

     

     

     

    علیدخت خاطر نشان کرد: نوشاد برای این که بتواند در رقابت های این چنینی موفق تر باشد باید یک حریف تمرینی خوب داشته باشد تا سطح بازی خود را بالا ببرد.من معتقد هستم اگر نوشاد با این وضعیت پیش برود می تواند در المپیک مدال کسب کند.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:خستگی باعث شد تا در مسابقات جهانی نتیجه خوبی نگیریم/نوشاد می تواند در المپیک مدال کسب کند"
    1. وحید بهروزی گفت:

      با سلام

      ضمناآقای رئیس فدراسیون که به آقای شفیعی( مربی بدن ساز خودش )این همه می بالد و برنامه آمادگی جسمانی ایشان را به فدراسیون جهانی میدهد بایستی دست مریزاد گفت که بازیکنان را به خوبی آماده کرده تا خسته نشوند ؟! با تشکر

    2. حسین مرادی گفت:

      برادر عزیز سرمربی محترم
      چرا در مورد عملکرد نیما صحبت نمی کنید که به بازیکنی باخته است که رنکینگ نداشته است؟زمانی می توان گفت که پینگ پنگ ترقی کرده است که بتوانیم چند بازیکن در سطح نوشاد ویا حداقل با کمی فاصله داشته باشیم.اینکه نشد کار .رستم ویکدست اسلحه؟این که به کار نمی آید.همه پینگ پنگ این کشور فقط نوشاد نیست .بازیکنان دیگری هم هستند که اگر همان توجه نیز به آنان می شد هرکدام نوشادی می شدند که دریغا وواسفا که باید هشت نه سال کار کنیم تا به هشت نه سال قبل برگردیم.یعنی جمعا -۱۷ ۱۶ سال وقت سوزی کزده ایم.
      نه جنابعالی که فقط سابقه ی کوچ کردن دارید نه مربیگری ونه هیچ مربی دیگری نمی تواند تیمی را با یک هفته اردو در ویلا آماده کند.این مهم نیازمند برنامه ریزی است که فکر می کنم خبری از آن نیست.
      موفق باشید


    تازه ترین اخبار