امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41941
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تیم ملی تنیس روی میز گفت: با لغو اعزام تیم ملی به مسابقات کرواسی ضرر خواهیم کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت آمادگی‌اش اظهار داشت: پیش از این در رشت و با عارف احمدی فر تمرین می‌کردم، اما…

     

     

    ملی‌پوش تیم ملی تنیس روی میز گفت: با لغو اعزام تیم ملی به مسابقات کرواسی ضرر خواهیم کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت آمادگی‌اش اظهار داشت: پیش از این در رشت و با عارف احمدی فر تمرین می‌کردم، اما چند روزی است که به مازندران آمده‌ام و در کنار نوشاد و نیما عالمیان تمرین می‌کنم. خوشبختانه شرایط خوب است و تا حدود زیادی آماده هستم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که قرار بود راهی پروتور کرواسی شوی، اما این سفر به دلیل مخالفت شورای برون مرزی لغو شد، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل اصلی آن چه بوده است، اما نکته مهم این است که بازیکنان هرچه قدر در مسابقات حاضر شوند به پیشرفت و آمادگی آنها کمک خواهد کرد. با لغو این سفر در آستانه قهرمانی آسیا ضرر خواهیم کرد.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز در مورد حضور در لیگ عراق عنوان کرد: پس از درخواستی که عراقی‌ها داشتند، در لیگ کشور با تیم نادی الحسینیه توانستیم قهرمان شویم. تجربه خوبی بود و با چند بازیکن مصری بازی های خوبی انجام دادم. سطح لیگ این کشور از ما پایین تر است و با آوردن بازیکنان خارجی به دنبال پیشرفت هستند.

     

    اخلاق‌پسند در مورد حضور در مسابقات قهرمان آسیا گفت: مسابقات مهمی پیش رو است. من هم پس از چند سال باید در یک رقابت بین‌المللی حاضر شوم. تمام تلاشم را در تمرینات می‌کنم بازی‌ها خوبی را انجام دهم.

     

    مسابقات قهرمانی آسیا تیرماه در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:کنار برادران عالمیان تمرین می‌کنم"
    تازه ترین اخبار