امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۱۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41994
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زارع پور نزدیک به سه سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشت،اما از ابتدا نتوانست با اهالی این رشته ورزشی رابطه برقرار کرده و نظر آنان را جلب کند. در یکی از اعتراضات دسته جمعی که دو سال پیش اتفاق افتاد، ملی پوشان پینگ پنگ به نشانه اعتراض به سیاست های رییس فدراسیون سالن…

    irna

    زارع پور نزدیک به سه سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشت،اما از ابتدا نتوانست با اهالی این رشته ورزشی رابطه برقرار کرده و نظر آنان را جلب کند.

    در یکی از اعتراضات دسته جمعی که دو سال پیش اتفاق افتاد، ملی پوشان پینگ پنگ به نشانه اعتراض به سیاست های رییس فدراسیون سالن مسابقات را ترک و از شرکت در انتخابی تیم ملی سرباز زدند که این موضوع با وساطت معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به صورت مسالمت آمیز حل شد اما تمام نشد.

    آخرین چالشی که سال گذشته پینگ پنگی ها را ناراحت کرد اخراج افشین نوروزی یکی از المپیکی های این رشته از اردوی تیم ملی به دلیل مصاحبه با یک نشریه بود که مدت ها فضای پینگ پنگ را ناآرام و متشنج کرد.

    البته کارمندان فدراسیون می گویند زارع پور امروز درمحل کار خود حاضر شده اما حوالی ظهر این فدراسیون را ترک کرده است.

    به گفته منابع آگاه قراراست زارع پور از ریاست این فدراسیون عزل و جمشیدی از مسوولان مرکز همایش های صداوسیما خواهد شد.در همین راستا مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شنبه آینده در محل این فدراسیون برگزار می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:زارع پور فدراسیون پینگ پنگ را ترک کرد"
    تازه ترین اخبار