امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۴:۳۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42081
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به توجه به اینکه خبر انتشار تغییر در راس فدراسیون تنیس روی میز برای اولین بار از این سایت نشات گرفته و به سایر رسانه ها رسیده است توضیح نکاتی برای رفع پاره ای شبهات در این باره خصوصا با عنایت به برخی اظهار نظرهای مختلف  الزامی به نظر می رسد: ۱- اینجانب برخلاف برخی…

    27180-491

    به توجه به اینکه خبر انتشار تغییر در راس فدراسیون تنیس روی میز برای اولین بار از این سایت نشات گرفته و به سایر رسانه ها رسیده است توضیح نکاتی برای رفع پاره ای شبهات در این باره خصوصا با عنایت به برخی اظهار نظرهای مختلف  الزامی به نظر می رسد:

    ۱- اینجانب برخلاف برخی اظهار نظرها ازمدتها قبل اطلاعات کافی و وافی در باره این تغییرات داشته و اخبار را بصورت لحظه لحظه رصد کرده واز قضا سربزنگاه و با برنامه ریزی کاملا دقیق و حساب شده خبر تغییرات را در این سایت منتشر کرده ام.همانگونه که اطلاعات فراوان دیگری در باره این رشته در اختیار داشته و دارم وبه مرور زمان و به اقتضای شرایط آن را رسانه ای خواهم نمود.

    ۲- در انتشار این خبر  نه تنها از شخص یا اشخاصی که بعنوان ورزشکار و یا مربی بوده کمترین اطلاعی دریافت نکرده بلکه فکر میکنم هیچ یک از ورزشکاران و مربیان از خبر قطعی تغییرات در راس فدراسیون کمترین اطلاع وخبری نداشته است.

    ۳-همانگونه که افکار عمومی وخانواده شریف تنیس روی میز اطلاع کامل دارند برای باراول نبوده که این سایت خبرهایی از این قبیل را  اطلاع رسانی کرده و خوشبختانه با پیشتازی در این عرصه همواره پیش بینی ها و اخبار واطلاع رسانی ما حرف اول را در این مدت می زده است لذا با وجود بی رقیب بودن اصلا قصد رقابت با کسی را نداریم!

    ۴-اینجانب از جانشین احتمالی در فدراسیون تنیس روی میز اطلاعات کاملی داشته اما بنا به مصالحی  که مطمئنا به نفع جامعه تنیس روی میز تمام خواهد شد از رسانه ای کردن آن اجتناب کرده ام.

    ۵-بالاخره اخبار و تبادل اطلاعات می بایست از طریق چند نفر مبادله گردد حال ورزشکار یا مربی یا مدیر ویا غیره !اما خوشبختانه منبع خبری ما جزو ورزشکاران و مربیان نبوده است.

    ۶-پس ازعکس العمل برخی دوستان در ارتباط خبری که در یکی ازسایتهای تنیس روی میز منتشر گردید وبعد از حساسیت بوجود آمده ودرنهایت طی تماس تلفنی با مدیر آن سایت مشخص شد که منظور مدیر سایت به هیچ وجه با پایگاه تخصصی پینگ پنگ نبوده است زیرا ما همواره این نوع اخبار را رسانه ای کرده ایم!لذا هرگونه اخباری بجز آنچه اطلاع رسانی گردید کذب محض تلقی میگردد.

    ۷- دوستان ودیگر سایتها در اظهار نظرهایشان کاملا آزاد هستند تا دیدگاههای خود را در مورد مسائل جاری  رسانه ای نمایند لذا حرفه ای گری و پایبندی به اخلاقیات ما را ملزم میکند که هرگز درحریم خصوصی  دیگران وارد نشویم والبته ما هم اعتقاد داریم که برخی افراد ساده و صادق هستند.

    ۸- به نظر می رسد که در شرایط فعلی اینگونه مباحث انحرافی بوده و ما را از هدف اصلی دور می کند لذا تمرکز بر روی اینگونه مسائل ما را به حاشیه خواهد کشاند.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیح یک خبر!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      منتقد جان سلام
      احتراما، شما به بنده خیلی لطف دارید.
      لطفا خودتان را زیاد اذیت نکنید واطلاعات قدیمی را رد و بدل نفرمایید.بهتر است بجای این حرفها فصل جدیدی از روابط را امتحان کنیم.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار