امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42110
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنیس روی میز  با ارسال اخباری به سایر رسانه ها برگزاری جلسه کمیته فنی را در روز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ماه عنوان کرده بود وتقریبا بیشتر رسانه ها این خبر را رسانه ای و در نهایت اطلاع رسانی کرده بودند.   پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور همانند سایر خبرهای دسته اول و جدید…

    فدراسیون تنیس روی میز  با ارسال اخباری به سایر رسانه ها برگزاری جلسه کمیته فنی را در روز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ماه عنوان کرده بود وتقریبا بیشتر رسانه ها این خبر را رسانه ای و در نهایت اطلاع رسانی کرده بودند.

     

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور همانند سایر خبرهای دسته اول و جدید خود که نشان از نفوذ و اقتدار آن می باشد طی یک اطلاعیه در همان روز انتشار این اخبار با قاطعیت اعلام کرد که جلسه کمیته فنی  فدراسیون در روز شنبه برگزار نخواهد گردید !

     

    امروز تمام خبرگزاریهایی که بارها و بارها در طی این سه سال گول اطلاع رسانی غلط وسراسر اشتباه را خورده با اذعان به صحت گفته ما اعلام کردند که جلسه کمیته فنی فدراسیون که قرار بوده در روز شنبه برگزار گردد برگزار نخواهد شد و این جلسه به روز دوشنبه موکول شده است.

    توضیح مدیر سایت:

    با توجه به تغییر روز برگزاری جلسه کمیته فنی از شنبه به دوشنبه آن هم در شرایطی که تغییرات در راس فدراسیون تنیس روی میز صورت گرفته است به نظر می رسد جلسه روز دوشنبه نیز برگزار نشده وبه نوعی به همراه برخی افرد این کمیته به تاریخ بپیوندد!

    یکی از اصلی ترین دلایل ای پیش بینی این است که طبق اخبار دریافتی از منابع کاردان و موثق ، بین روزهای شنبه تا دوشنبه قرار است مراسم تودیع و معارفه در فدراسیون تنیس روی میز صورت پذیرد که مطمئنا این سایت متعاقبا زمان و تاریخ دقیق  این تودیع و معارفه را جهت افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد نمود.

    صاحب نظران و افکار عمومی و…تمام تحرکات در درون فدراسیون تنیس روی میز را از نزدیک زیر نظر داشته و تمام تصمیمات وتغییرات احتمالی را خصوصا در آئین نامه ها و ….بصورت لحظه ای رصد میکنند لذا پیشنهاد می گردد که چنانچه برخی افراد خود را واقعا دلسوز این رشته تلقی میکنند  با توجه به شرایط حساس اما عادی فعلی وارد بازی دیگران نشوند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قدرت نمایی دیگری از پایگاه تخصصی/کمیته فنی شنبه برگزار نخواهد شد!(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار