امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۵:۵۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42115
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در هر رشته ورزشی برای ورزشکاران قهرمان موارد ورکوردهایی وجود دارد تا که او را با  مشهور ترین ستارگان ورزشی جهان  مقایسه کند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری تن سنت اسپورت،کریستین رونالدو یک رکوردار در رشته فوتبال می باشد که از معروفیت ونفوذ بسزایی برخوردار شده است….

    lokk

    در هر رشته ورزشی برای ورزشکاران قهرمان موارد ورکوردهایی وجود دارد تا که او را با  مشهور ترین ستارگان ورزشی جهان  مقایسه کند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری تن سنت اسپورت،کریستین رونالدو یک رکوردار در رشته فوتبال می باشد که از معروفیت ونفوذ بسزایی برخوردار شده است.

    با قهرمانی مجدد ژان ژیک در قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار شد وی صاحب یک رکورد و همچنین معروفیت فراوان گردید.

    همین قهرمانی به همراه دیگر مقامهای کسب شده توسط ژان ژیک باعث شده تا از او به نام کریستین رونالدوی تنیس روی میز نام برده شده و به این نام معروف گردد.

    ژان ژیک گفته است که من هیچ الگویی در تنیس روی میز نداشته و ندارم و خودم الگوی خودم هستم!اما در باره الگو شخص مورد علاقه خودش در فوتبال گفته است که کریستین رونالدو الگو وبازیکن مورد علاقه من  می باشد.

    جالبترین نکته در باره رونالدو این است که او هم همانند ژان ژیک اعلام کرده که هیچ الگویی در فوتبال نداشته و از خود الگو گرفته است.

    تقاط مشترک ژان ژیک و رونالدو سریع بودن هر دو نفر در رشته های ورزشی آنان می باشد .

    ژان ژیک همانند رونالدو غیر قابل پیش بینی بوده و می باشد دقیقا قبل از مسابقات جهانی فرانسه تمام کارشناسان و حتی مربی تیم ملی چین و از همه مهمتر پدر ژان ژیک از او انتقاد کرده و نسبت به قهرمانی  او ابراز تردبد کرده بودند اما این بازیکن موفق شد علیرغم تمام نظریات که در باره اوارائه شده بود مدال طلای جهانی را برای بار دوم تصاحب نماید.

    خصوصا بعد از اینکه ژان ژیک موفق شد برای دومین بار قهرمان جهان شود  سرمربی تیم ملی چین لیو گولیانگ اذعان کرد که ژان ژیک ،کریستین رونالدوی تنیس روی میز می باشد!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ژان ژیک کریستین رونالدوی تنیس روی میز!"
    تازه ترین اخبار