امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷:۱۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43397
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت الله عالمیان روز سه شنبه پس از شکست تیم ملی پینگ پنگ کشورمان برابر هنگ کنگ در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فدراسیون پینگ پنگ در خصوص بازیکنان تیم ملی، کم کاری کرده است، تصریح کرد: فدراسیون پینگ پنگ کمترین همراهی را با بازیکنان تیم…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت الله عالمیان روز سه شنبه پس از شکست تیم ملی پینگ پنگ کشورمان برابر هنگ کنگ در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فدراسیون پینگ پنگ در خصوص بازیکنان تیم ملی، کم کاری کرده است، تصریح کرد: فدراسیون پینگ پنگ کمترین همراهی را با بازیکنان تیم ملی دارد و حمایت های لازم را از آنان به عمل نمی آورد.

    وی افزود: در حالیکه رقبای ایران برای شرکت در این مسابقات در اردوهای متعدد داخلی و خارجی شرکت می کنند، فدراسیون پینگ پنگ کشورمان حتی قادر نیست برای بازیکنان تیم ملی اردوی داخلی برپا کند.

    نخستین مربی نوشاد و نیما عالمیان در خصوص دو اردوی برگزار شده در شهرهای بابل و رشت نیز اضافه کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی پینگ پنگ در شهرهای بابل و رشت برعهده من و محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی بوده است و فدراسیون پینگ پنگ هیچ کمکی به ما در برپایی این اردوها نکرده است!

    عالمیان در حالی که بسیار از این وضعیت ناراحت بود، اضافه کرد: کسب پیروزی در رقابت های بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک بسیار سخت است اما مثل اینکه این را مسوولان فدراسیون پینگ پنگ نمی فهمند و یا نمی دانند.

    وی گفت: اردوهای تیم ملی را با امکانات و هزینه های خودم برگزار می کنم اما دریغ از حتی یک تماس تلفنی از سوی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ و آنها نمی پرسند اردوها در چه شرایطی برگزار می شود و آیا کمبودی دارید یا خیر، با این همه انتظار نتیجه هم دارند و همیشه معترضند!

    به گفته وی، تیم ملی پینگ پنگ مربی بدنساز، کارشناس تغذیه، برنامه ریز و تدارکات مناسب ندارد و فقط نقطه قوت این تیم این است که فقط یک سرمربی داخلی دارد!!!

    به اعتقاد وی تیم ملی نیاز به حمایت دارد که متاسفانه این حمایت در حال حاضر از تیم ملی و بازیکنانش نمی شود.

    وی با اشاره به موفقیت تیم های ملی فوتبال و والیبال افزود: توجه به این دو رشته باعث سربلندی کشورمان شده و باید سرلوحه سایر فدراسیون ها از جمله فدراسیون پینگ پنگ که حتی توان برگزاری اردوی تدارکاتی را ندارد، قرار گیرد.

    پدر نوشاد و نیما عالیمان گفت: بهترین حریف تمرینی و دم دستی نوشاد، برادر او نیما است و او در طول برنامه آماده سازی خودش، بازی با هیچ حریف قدرتمند دیگری را در برنامه نداشت آن وقت مسوولان فدراسیون پینگ پنگ انتظار دارند این بازیکن در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ روی سکو برود.

    به گفته وی، نوشاد عالیمان در رقابت های پینگ پنگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی، بدنش خالی کرد و نتوانست مسابقه دهد و در آخرین بازی خودش هنگامی که به حریفش نتیجه را واگذار کرد، راکتش را از فرط ناراحتی شکسته است و از نظر ذهنی نیز همانند بدنی اصلا شرایط خوبی ندارد.

    به اعتقاد وی با شانس نمی شود در رقابت های بین المللی نتیجه گرفت چرا که رقبا با برنامه ریزی و عمل به برنامه ها در مسابقات شرکت می کنند، معتقدم اگر فدراسیون پینگ پنگ بودجه ندارد و نمی تواند اردو برگزار کند و یا مربی خوب به استخدام درآورد، چرا تیم به رقابت های مهم همانند قهرمانی آسیا اعزام می کند.

    رحمت الله عالمیان شانس پسرش نوشاد در رقابت های انفرادی و دو نفره را بسیار پایین خواند و افزود: با این شرایط بعید می دانم نوشاد بتواند در این مسابقه ها عنوان قابل توجهی کسب کند و اینها از بی برنامگی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ است که اتفاق می افتد.

    توضیح مدیر سایت:

    افکار عمومی این رشته باید خودشان در باره جدیدترین گفته ها و نوع نگرش وتغییر در گفتار ها نتیجه گیری فرمایند:

    فدراسیون کم کاری کرده است؟ یعنی تا الان برای شما خوب بوده ؟

    فدراسیون حمایت نکرده است ؟یعنی تا الان از شما حمایت کرده؟

    فدراسیون قادر به برپایی اردو بوده است که حالا نیست ؟کدام اردو در این چند سال برگزار شده است؟

    در حساس ترین زمان چه کسی از زارع پور و فدراسیون دفاع کرد چرا؟ آیا آن زمان چه اتفاقی افتاده بود؟

    چطوری و چگونه و طبق چه اصولی و با کدام منطق قرار بوده تنیس روی میز کشور در آسیا یا جهان مدال کسب نماید؟ تنها کسی که از این حرفها می زند و عجیب روی این حرف پافشاری میکند محمد زارع پور است که نمیتوان به او هیچ عیبی در این باره گرفت زیرا ایشان پینگ پنگی نیست و نبوده ومدیری است که دیروز آمده و فردا می رود ! اما جای تعجب دارد کسانی که خود را پینگ پنگی میدانند از این حرفها بزنند.

    به نظر می رسد که از فردا صبح بخش غیر پینگ پنگی  ونان به نرخ روز خور فدراسیون  بدنبال مصاحبه گرفتن مجدد از رحمت عالمیان باشد یا اینکه بدنبال گرفتن تکذیبیه از ایشان باشد .

    چیزی که مسلم است این رشته در طی این سه سال حتی یک روز خوش  و آرام به خود ندیده و هیچ چیز سر جای خودش نیست.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان: فدراسیون پینگ پنگ عامل شکست بازیکنان ایران در کره جنوبی است(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار