امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴:۴۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43412
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پاداش‌های میلیونی به مدیران وزارت ورزش در روزهای پایانی دولت/ پول کارکنان را ندادند، برای سفر مدیران چارتر گرفتند   درحالی که حقوق کارکنان وزارت ورزش به بهانه کمبود بودجه به طور ناقص پرداخت شده است، مدیران ستادی این وزارتخانه با صرف هزینه‌ای هنگفت و با هواپیمای اختصاصی به مشهد می‌روند.     به…

     images

    پاداش‌های میلیونی به مدیران وزارت ورزش در روزهای پایانی دولت/ پول کارکنان را ندادند، برای سفر مدیران چارتر گرفتند

     

    درحالی که حقوق کارکنان وزارت ورزش به بهانه کمبود بودجه به طور ناقص پرداخت شده است، مدیران ستادی این وزارتخانه با صرف هزینه‌ای هنگفت و با هواپیمای اختصاصی به مشهد می‌روند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  نامه، وزارت ورزش در حال تدارک سفری برای معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه است که هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال بر دوش این سازمان می‌گذارد.

     

     

    بر اساس شنیده ها مسئولان این وزارتخانه برای انجام این سفر هواپیمای چارتر در نظر گرفته اند و برای هزینه های سفر نیز مبلغ یک میلیون تومان برای هر معاون و پانصد هزار تومان برای هر مدیر کل در نظر گرفته اند.

     

     

     

    این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مسئولان این وزارتخانه به بهانه کمبود بودجه حقوق ماهیانه کارکنان این نهاد را به طور ناقص پرداخت کرده‌اند.

     

     

     

    همچنین چندی پیش از وزارت ورزش و جوانان خبر رسید که به هر یک از معاونان و مدیران ستادی یک دستگاه لپ تاپ و مبلغ ۳۰ میلیون ریال پاداش پرداخت شده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ای بابا ؛این جناب وزیر میتواند رئیس فدراسیون را عوض کند؟"
    1. کارمند وزارت ورزش گفت:

      خدای خیلی اقای درد دل همکارای وزرت ورزش را نوشتین دوباره تکرار شود اضافه کار مارو نصف کردن که زن وبچه مدیران را ببرن گردش خیلی اقاس وزییییییر

    2. حقوق بگیر وزارت ورزش گفت:

      آقا فراموش شده که آقایون قراره با خانواده هاشون برن. لطفا تاکید کنید.


    تازه ترین اخبار