امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴:۳۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43595
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیمهای دو نفره مردان تنیس روی میز ایران در اتفاقی عجیب با قبول باخت فنی از دور رقابتهای قهرمانی آسیا کنار رفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش دوبل مردان پیگیری شد و طی آن قرار بود تیم دو…

    تیمهای دو نفره مردان تنیس روی میز ایران در اتفاقی عجیب با قبول باخت فنی از دور رقابتهای قهرمانی آسیا کنار رفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش دوبل مردان پیگیری شد و طی آن قرار بود تیم دو نفره نوشاد و نیما عالمیان به مصاف سریلانکا بروند در حالی که برد برابر این تیم برای عالمیان ها کار سختی به نطر نمی آمد این دو، باخت فنی را پذیرفتند تا سریلانکا به راحتی راهی دور بعد شود.

     

    همچنین زوج محمدرضا اخلاق پسند و حمیدرضا طاهرخانی نیز همین کار را تکرار کردند و مقابا تیم دونفره هند حاضر نشدند تا باخت فنی علت حذف نمایندگان ایران از رقابتهای قهرمانی آسیا باشد.

     

    به نظر می رسد به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح فدراسیون، عدم برگزاری اردوهای بلند مدت و محروم بودن ملی پوشان ایران از مربی بدنساز بدن این بازیکنان توان مسابقه نداشته و ترجیح داده اند تا نیروی خود را برای پیکارهای انفرادی ذخیره کنند هر جند دلیل اصلی این موضوع هنوز فاش نشده اشت.

    با این وضع اسف بار جز تبریک به فدراسیون تنیس روی میز به خاطر به هدر دادن استعدادهای ایران چیز دیگری نمی توان گفت./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فاجعه پینگ پنگ ایران در آسیا/حذف تیمهای دوبل مردان ایران با باخت فنی!"
    1. هم بازی قدیمی گفت:

      جناب اقای علوی
      با تشکر از اطلاع رسانی جنابعالی ، ولی فکر نمی کنم دلیل این موضوع افت بدنی بازیکنان باشد ، چرا که جناب اقای علیدخت طی مصاحبه قبل از اعزام با خبرگزاری های فارس و مهر از توجه به بدن سازی و سپس ریکاوری بین دو اردوی ۳ و ۴ روزه رشت و بابل خبر داده و با توجه به تجارب آقای سرمربی باید اشکال کار را در جای دیگری جستجو کرد


    تازه ترین اخبار