امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۹:۲۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43599
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا، محمد رضا اخلاق پسند در ادامه رقابت های انفرادی و در حالیکه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود برابر نماینده نه چندان مطرح چین تایپه شکست خورد و حذف شد. حمیدرضا طاهرخانی نیز که در دور نخست استراحت داشت مقابل نماینده…

    333333

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا، محمد رضا اخلاق پسند در ادامه رقابت های انفرادی و در حالیکه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود برابر نماینده نه چندان مطرح چین تایپه شکست خورد و حذف شد.

    حمیدرضا طاهرخانی نیز که در دور نخست استراحت داشت مقابل نماینده هندوستان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

    نیما عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان در دور نخست ابتدا مقابل نماینده ماکائو قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم به دیدار نماینده قدرتمند چین تایپه و نفر ششم جهان رفت و با قبول شکست برابر این پینگ پنگ باز، با این مسابقات خداحافظی کرد.

    نوشاد عالمیان نیز که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم نماینده قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و راهی دور بعد شد.

    در بخش بانوان نیز مریم صامت با غلبه ۴ بر صفر برابر نماینده قطر راهی دور بعدی شد؛ صامت در دور نخست بازی نداشت این در حالی است که محبوبه عمرانی که در دور نخست استراحت داشت در دور دوم به نماینده هندوستان که در رقابت های تیمی نیز مغلوب این پینگ پنگ باز شده بود بار دیگر شکست خورد و حذف شد. روز گذشته نیز ندا شهسواری با شکست برابر نماینده ازبکستان از گردونه این رقابت ها کنار رفته بود.

    اما در مسابقات دو نفره و از نکات جالب توجه این مسابقات می توان به شرکت نکردن تیم های دو نفره مردان ایران برابر رقبایشان اشاره کرد.

    نوشاد و نیما عالمیان که امروز باید برابر تیم دو نفره سریلانکا قرار می گرفتند حاضر به انجام مسابقه نشدند و با باخت فنی از ادامه این مسابقات کنار رفتند.

    همچنین تیم دو نفره حمید رضا طاهرخانی و محمد رضا اخلاق پسند نیز که باید با تیم هندوستان بازی می کردند پشت میز حاضر نشدند و آنان نیز با باخت فنی کنار رفتند.

    این در حالی است که مسوولان کاروان اعزامی فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرده اند به دلایل همزمانی دیدار تیم های دو نفره کشورمان و همچنین شرکت قدرتمند پینگ پنگ بازان دررقابت های انفرادی، تیم های ما در رقابت های دو نفره بازی نکردند.

    اما واقعیت چیز دیگری است و بازیکنان به شدت از مسوولان فدراسیون ناراحت بوده و طبق اخبار رسیده حاضر به مسابقه نشدند.

    روز گذشته نیز نوشاد عالمیان در جریان رقابت های تیمی و هنگامی که مغلوب حریف نه چندان مطرح خود از هندوستان شد راکت خود را شکست و سالن را ترک کرد.

    همچنین و برخلاف ادعای مطرح شده بازی های دو نفره نمایندگان ایران با یکدیگر همزمان نبوده و آنان برای بازی های انفرادی نیز حداقل ۷ ساعت زمان برای آماده شدن در اختیار داشته اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزاری جمهوری اسلامی:حاضر نشدن تیم های دو نفره ایران برابر حریفان"
    تازه ترین اخبار