امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸:۳۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43685
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم های دو نفره مردان ایران در حالی در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود حاضر نشدند که بهانه اعلام شده بر اساس آمار صحیح نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های دو نفره مردان ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان و تیم…

    تیم های دو نفره مردان ایران در حالی در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود حاضر نشدند که بهانه اعلام شده بر اساس آمار صحیح نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های دو نفره مردان ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان و تیم محمد رضا اخلاق پسند و حمید رضا طاهر خانی قرار بود در رقابت های قهرمانی آسیا کره جنوبی مقابل تیم های دو نفره سریلانکا و هند قرار بگیرند اما این اتفاق نیفتاد و مسئولان فدراسیون برای اینکه این اقدام را توجیه کنند همزمانی این مسابقات را با رقابت های انفرادی عنوان کردند.

     

    بر اساس جدول مسابقات و آنچه در سایت کنفدراسیون آسیا درج شده است هیچ همزمانی بین دیدار بازیکنان ما در رقابت های دوبل و انفرادی وجود نداشته و این موضوع هرگز درست نیست.

     

    بر اساس این گزارش و طبق جدول مسابقات تیم دوبل نوشاد و نیما در ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه ۱۳ تیر ماه باید به مصاف تیم سریلانکا می رفتند این در حالی است که نوشاد عالمیان ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه ۱۳ تیر ماه و نیما عالمیان در ساعت ۲۰.۳۰ باید در جدول انفرادی بازی می کردند و هیچ تداخل زمانی مشاهده نمی شود.

     

    همچنین تیم دو نفره اخلاق پسند و طاهر خانی ساعت ۱۴ همان روز باید به مصاف هند می رفتند اما بازی های انفرادی آنها در ساعت هایی کاملا متفاوت با این زمان بود .

     

    طاهر خانی ساعت ۱۹ باید در مقابل هند ظاهر می شد و اخلاق پسند هم ساعت ۲۱.۱۵ دقیقه باید با چین تایپه مبارزه می کرد ضمن اینکه حتی اگر تیم های دو نفره مردان مقابل حریفان حاضر شده و به پیروزی می رسیدند./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون پینگ پنگ روی اقدام عجیبش در بوسان سرپوش گذاشت"
    تازه ترین اخبار