امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۲:۰۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43692
    ارسال خبر چاپ خبر
  • صدای ما بخوبی شنیده می شود!

    noImage

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  ایرنا ؛ براساس این فهرست تمامی ملی پوشان کشورمان وهمچنین بازیکنان رده های سنی رتبه های جهانی شان تنزل پیدا کرده وبه جز نوشاد ونیما عالمیان که البته آنان نیز در این فهرست نزول کرده اند، همگی ستاره دار شدند.

    ستاره دارشدن به معنی احتمال خروج از رده بندی برترین های پینگ پنگ جهان است که این اتفاق مزایایی مانند فعال بودن پینگ، سطح بالای آن و استفاده از سید بندی ها را از ما می گیرد.

    نوشاد عالمیان درتازه ترین فهرست با ۳ پله نزول نسبت به ماه قبل ازجایگاه چهل وچهارم به چهل و هفتم رسیده و نیما عالمیان نیز از رتبه ۲۸۲ به رتبه ۲۹۱ تنزل رتبه پیدا کرده است.

    افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان نیز از رتبه ۲۹۸ به ۳۰۳ نزول کرد وستاره دار شد. همچنین محمد رضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی از رتبه ۳۰۱ به ۳۰۴ افت کرد و ستاره دار شد.

    در رده های سنی نیز پوریا عمرانی کاپیتان تیم جوانان و امید کشورمان،علیرضا ملا رجبی،محمد علی رویین تن،حامدباشت باوی،سروش امیری نیا و سجاد حسینی اعضای سابق و جدید تیم امید کشورمان با تنزل رتبه ستاره دار شدند.

    در رده سنی جوانان نیز آرمان حاجی ای، محمد بشیری و متین حیدری به همین وضعیت دچار شده و ستاره دار شدند.

    نکته قابل توجه دراعلام این فهرست، ستاره دار شدن بازیکنان کشورمان است که در دو بخش جای تحلیل دارد بخش نخست و نتیجه عملی آن که به مدد تداوم این برنامه ها بزودی به آن دست پیدا خواهیم کرد حذف نفرات و بازیکنان ایرانی طی ماه های آینده از فهرست فدراسیون جهانی است.

    دربخش دوم بااعلام این فهرست مشخص می شود، فدراسیون پینگ پنگ کشورمان برنامه ای برای بازیکنانش نداشته و شرکت آنان در رقابت های بین المللی را فراهم نکرده است تا این بازیکنان غیر فعال بزودی نامشان از فهرست فدراسیون بین المللی حذف شود این درحالی است که این پینگ پنگ بازان در داخل کشور بسیار فعال هستند و علاوه براینکه برنامه های تمرینی خود را دنبال می کنند در لیگ های مختلف داخلی شرکت فعال دارند و تنها به دلیل نداشتن پشتوانه مناسب از سوی فدراسیون نتوانستند درمسابقات بین المللی که در تقویم فدراسیون بین المللی است شرکت کنند و از این رو غیر فعال شمرده می شوند و خطر حذف آنان را تهدید می کند.

    البته این هشدار تنها برای مردان ایران نیست ودرقسمت بانوان نیز به جز ارتقای رتبه نداشهسواری که از ۴۶۵ به ۴۶۱ رسیده است بقیه پینگ پنگ بازان با تنزل رتبه روبه رو بوده اند.

    دراین بخش ودر رده سنی جوانان نیز زهرا علوی کاپیتان این تیم با تنزل رتبه ستاره دار شده است ،مهشید صامت،سولماز محمد پور ،زهرا نیاقی ها و فاطمه جمالی فر نیز ازاین تیم ستاره دار شده و خطر حذف از فهرست را در مقابل خود می بینند.

    فهرستی که برای قرارگرفتن در آن سال ها تمرین و ممارست و شرکت در مسابقات بین المللی لازم است و این بازیکنان برای دستیابی به آن تلاش زیادی کرده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هشدار جدید فدارسیون بین المللی به پینگ پنگ ایران / اعضای تیم ملی ستاره دار شدند"
    تازه ترین اخبار