امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43725
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سقوط نوشاد عالمیان برترین پینگ پنگ باز ایران به نوعی مقدمه ای بر نزول تنیس روی میز محسوب می شود.     در شرایطی که فدراسیون تنیس روی میز با آب و تاب خبر موفقیت نمایندگان ایران در مجمع بین المللی تنیس روی میز و کسب کرسی های گوناگون بازتاب داده، آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی…

    222

    سقوط نوشاد عالمیان برترین پینگ پنگ باز ایران به نوعی مقدمه ای بر نزول تنیس روی میز محسوب می شود.

     

     

    در شرایطی که فدراسیون تنیس روی میز با آب و تاب خبر موفقیت نمایندگان ایران در مجمع بین المللی تنیس روی میز و کسب کرسی های گوناگون بازتاب داده، آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی حاکی از سقوط آزاد راکت بدستان ایرانی است که با ناکامی های اخیر به ویژه در رقابتهای قهرمانی آسیا سقوطی آزاد را تجربه کرده و تقریبا همه آنها ستاره دار شده اند.

    هفتمین رنکینگ بازیکنان جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی در حالی منتشر شد که سقوط نوشاد عالمیان برترین پینگ پنگ باز ایران به نوعی مقدمه ای بر نزول تنیس روی میز محسوب می شود.

    در جدیدترین رده بندی بازیکنان تنیس روی میز ایران بجز برادران عالمیان، تمام بازیکنان ایران ستاره دار شده اند و همچنین در بخش بانوان بجز ندا شهسواری و محجوبه عمرانی و مریم صامت که باز هم تمرکز بر روی آنان بوده، تمام بازیکنان دختر ایران ستاره دار شده اند .

    نکته قابل توجه در این رده بندی این است که نفر اول تیم ملی جوانان و نوجوانان دختر نیز در میان ستاره دارها می باشند.

     

     

    مردان

    در بخش مردان تقریبا همه راکت بدستان ایرانی در رنکینگ با افت مواجه شدند. نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ ایران با سه پله سقوط و کسر هفت امتیاز در مکان ۴۷ قرار گرفت. نیما عالمیان با ۹ پله سقوط و کسر ۹ امتیاز رتبه ۲۹۱ جهان را به خود اختصاص داد.

    ضمن اینکه او در رده امیدهای جهان نیز با هفت پله سقوط در رده ۷۱ ایستاد. افشین نوروزی نیز با پنج پله سقوط در جایگاه ۳۰۳ قرار گرفت. محمدرضا اخلاق پسند با سه پله سقوط رتبه ۳۰۴ را برای خود ثبت کرد.

    مهران احدی بدون تغییر در رده ۳۲۹ ابقاء شد. میدیا لطف الله نسبی و واحد مالمیری نیز هر کدام با ۶ و هفت پله سقوط مکان های ۴۳۰ و ۴۴۶ را از آن خود کردند. چهار ورزشکار بعدی کشورمان در رنکینگ جهانی صعود کردند.

    شهرام سربخشیان با سه پله، عارف احمدی فر یک پله، پوریا عمرانی ۶ و حمیدرضا طاهرخانی با پنج پله صعود به ترتیب در رده‌های ۵۱۸، ۵۴۶، ۵۶۹ و ۶۲۵ قرار گرفتند. در رده بندی مردان جهان ۱۶۸۷ نفر از سراسر جهان شرکت دارند.

    همچنین پوریا عمرانی نفر دوم ایران در رده بندی امیدهای جهان و علیرضا ملارجبی هرکدام با چهار پله سقوط در رتبه های ۲۰۴ و ۳۰۰ ایستادند.

     

    بانوان

    در رده بندی بانوان جهان نیز سقوط را تجربه کردیم. ندا شهسواری اولین المپیکی کشورمان در رنکینگ ماه جولای با چهار پله صعود در مکان ۴۶۱ جهان ایستاد.

    محجوبه عمرانی با سه پله سقوط در رتبه ۵۱۷ جهان قرار گرفت و پریسا صمدی با هفت پله صعود، مریم صامت با ۱۰ صعود، مهشید صامت با هشت پله صعود رده‌های ۶۵۰، ۶۶۳ و ۷۹۹ را به خود اختصاص دادند.

    سولماز محمدپور، زهرا نیاقی‌ها و سحر رهنما نیز با ۱۱، ۱۵ و ۱۲ پله رتبه‌های ۱۰۴۸، ۱۰۸۵ و ۱۱۲۳ جهان را به خود اختصاص دادند.

    در رده‌بندی بانوان جهان ۱۲۹۶ نفر از سراسر جهان حضور دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نزول رتبه راکت بدستان در آخرین رده بنده بندی تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار