امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43720
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزارمی گردد نوشاد عالمیان تنها بازمانده تیم ملی کشورمان در رقابتهای انفرادی با باخت برابر بازیکن چینی از دور مسابقات کنار رفت . به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان ابتدا برابر کیم دونگ یون کره ای (رنکینگ ۱۵۶) قرار گرفت و با…

    Untitled

    در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزارمی گردد نوشاد عالمیان تنها بازمانده تیم ملی کشورمان در رقابتهای انفرادی با باخت برابر بازیکن چینی از دور مسابقات کنار رفت .

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان ابتدا برابر کیم دونگ یون کره ای (رنکینگ ۱۵۶) قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۲ پیروز شد. در بازی بعدی نوشاد عالمیان برابر یان آن چینی (دارنده رنکینگ ۱۲) قرار گرفت و باقبول شکست برابر این بازیکن وبا نتیجه ۴بر۲ از دور این مسابقات کنار رفت تا بار دیگرخواب  محمد زارع پور که با اصرار سعی داشت یکی از بازیکنان ایران را در مسابقات کره جنوبی بر روی سکو ببیند پریشان نماید.

    در هر صورت کسب سکودر آسیا وجهان با وضعیت اسفبار و فعلی تنیس روی میز کشور از اساس اشتباه و با واقعیات موجود مغایرت داشته و به هیچ وجه انتظاری منطقی به نظر نمی رسد.

    در ادامه مسابقات نیز باید منتظر بخش دونفره بانوان ماند که ان هم بدلیل اعزام ناقص تیم بانوان یکی از آنان بلاتکلیف باقی مانده است.

    گفتنی است در بخش دونفره آقایان نیز تیمهای ایرانی انصراف دادند و در این مسابقات حاضر نشدند.

    متاسفانه وکماکان خبرهای بد وبدتر از تنیس روی میز کشور در راه خواهد بود.

    نکته جالب در این مسابقات این بود که نوشاد عالمیان در بخش مردان وآنکیتا داس در بخش بانوان  بعنوان محبوب ترین بازیکنان از سوی گروه تعیینی! کنفدراسیون آسیا قرار گرفته و به هرکدام مبلغ  ۲۰۰۰ دلار پاداش تعلق گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آسیایی کره جنوبی(بوسان)/ حذف نوشاد عالمیان"
    تازه ترین اخبار