امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸:۱۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43801
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست سابق امور دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتیم، متعارف به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که کره شمالی در مسابقات کره جنوبی حاضر نشده بود پیش بینی می شد که در گروه خود پیروز شویم…

    سرپرست سابق امور دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتیم، متعارف

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که کره شمالی در مسابقات کره جنوبی حاضر نشده بود پیش بینی می شد که در گروه خود پیروز شویم و در مرحله بالاتر هم کار خاصی نکردیم و فقط از بین هشت تیم هشتم شدیم.

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان اذعان داشت: اگر شرایطی پیش می آمد که در بازی مقابل هند نتیجه بهتری می گرفتیم و برابر آنها پیروز می شدیم می توانستیم بگوییم که تا حدی پیشرفت کرده ایم اما با باخت مقابل آنها مشخص شد که همچنان اختلافمان را حفظ کرده ایم.

     

    وی در خصوص بازیهای انفرادی بیان کرد: در رقابتهای انفرادی نوشاد عالمیان عملکرد قابل قبولی داشت فقط مقابل ( یان آن ) چینی باخت که قبلاً هم از وی شکست خورده بود این بازیکن چینی بازیکن قدرتمندی است و پیروزی برابر وی دور از انتظار بود.

     

    عمیدی اضافه کرد: سایر بازیکنان ایران هم مطابق انتظار عمل کردند البته به جز ندا شهسواری که توقع می رفت در بازی نخست خود پیروز شود به طور قطع این را هم با توجه به شایستگی های فردی وی بیان کردم و گرنه ما برای رسیدن به این هدف کاری برای شهسواری نکرده ایم.

     

    سرپرست سابق امور دبیری به حاضر نشدن تیم دوبل مردان ایران مقابل حریفانشان اشاره کرد و در این باره گفت: به نظر من اگر در رقابتهای دوبل بازی کردیم به جز یکی، دو بازی بیشتر از آن به برد دست نمی یافتیم اما همان پیروزی ها باعث می شد تا بازیکنان انگیزه مضاعف بگیرند.

     

    وی تأکید کرد: ما در آسیا حرفی برای گفتن در هیچ کدام از رده های سنی نداریم به جز نونهالان که برای آن هم باید برنامه ریزی کرد.

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان در خصوص ستاره دار شدن بازیکنان ایران در رده بندی فدراسیون جهانی گفت: ستاره دار شدن به این معناست که بازیکنان ایران مدت ۶ ماه است که در هیچ مسابقه برون مرزی شرکت نکرده اند.

     

    از آنجا که شورای برون مرزی فقط حضور مسابقات معتبر را تأیید می کند فقط شرایط اعزام برای ۳ نفر اصلی تیم ملی فراهم می شود از نظر من بهتر است به بازیکنان دیگر هم اعتماد کنیم و اجازه دهیم تا به مسابقات اعزام شوند افرادی مثل میرالماسی، میریا لطف الله نسبی و محمد فرقدانی که اکنون تمرینات خوبی دارند و اگر شرایط حضور در مسابقات بین المللی برایشان فراهم شود می توانند موفق باشند هم اینکه رنکینگ خود را ارتقا دهند در غیر این صورت انگیزه تمرین را هم از دست خواهند دادند./مح

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی: نتایج مسابقات کره جنوبی قابل پیش بینی بود/ پینگ پنگ ایران در آسیا حرفی برای گفتن ندارد"
    تازه ترین اخبار