امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۲:۰۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43871
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گفتگوی اشکذری با شبکه ایران   رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدفمان این بود که در این مسابقات در جمع ۸ تیم پایانی حضور داشته باشیم که خوشبختانه این گونه هم شد.    محمد زارع پور ادامه داد: ما از سال ۲۰۰۷ برای رسیدن…

    282476_304487089669107_2018309063_n

    گفتگوی اشکذری با شبکه ایران

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدفمان این بود که در این مسابقات در جمع ۸ تیم پایانی حضور داشته باشیم که خوشبختانه این گونه هم شد.

     

     محمد زارع پور ادامه داد: ما از سال ۲۰۰۷ برای رسیدن به جایگاه مطلوب در این رشته هدفگذاری کردیم و تا سال ۲۰۱۴ باید به این اهدافمان برسیم و قطعا در این سال به اهدافی که در نظر داریم خواهیم رسید.

     

    وی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران بیان داشت: در بخش انفرادی نوشاد عالمیان به مصاف حریف اش که دارای رنکینگ دهم جهان بود رفت و در رقابت با وی موفق نبود، قدرتهای برتر جهان در قاره آسیا حضور دارند و ورزشکاران ما با بدشانسی در کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفتند.

     

    زارع پور تصریح کرد: پس از اتمام این مسابقات کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا کاپی به ایران و هندوستان اهدا کرد که این کاپ به دلیل ورود مان به دسته یک آسیا داده شد،‌ ضمن اینکه نوشاد عالمیان در این رقابت ها به عنوان محبوب ترین بازیکن انتخاب شد.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد عملکرد تیم ملی بانوان افزود: بانوان ما پس از ۳۷ سال در دوره گذشته این مسابقات حضور یافتند و از میان کشورهای آسیایی در جایگاه یازدهم قرار گرفتند و امسال نیز در جایگاه پانزدهم ایستادند، قطعا بانوان ما در دوره های بعدی به جایگاه مطلوب خواهند رسید.

     

    وی در مورد عدم برگزاری اردوها برای تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی با نظر سرمربی این تیم هماهنگ می شود و او تشخیص داد با نزدیک بودن وضعیت آب و هوایی شمال کشور با کره جنوبی اردوهای تیم ملی در شمال کشور برگزار شد.

     

    زارع پورتصریح کرد: اردوهای بلند مدت زمانی برای ما خوب است که این اردوها برای بازیکنان ما آموزنده باشد، تا زمانی که بازیکنان اصلی ما در لیگ های جهانی حضور نیابند به جایی نخواهیم رسید.

     

    وی ادامه داد: نتایجی که بچه ها کسب کردند نتایجی بود که پیش بینی می شد قطعا با حضور تیم ملی در کشور سرمربی این تیم در کمیته فنی توضیحاتی در خصوص نتایج کسب شده توسط بازیکنان مان ارائه خواهد داد و پس از آن فدراسیون در برخی موارد تصمیم گیری می کند.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان در مورد عدم حضور ورزشکاران در بخش ۲ نفره افزود: این تصمیم با نظر سرمربی تیم ملی صورت گرفته است اما به هر حال ما منتظر حضور تیم ملی در کشور هستیم و در این موارد هم با سرمربیان تیم ملی صحبت خواهیم کرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور اشکذری:تا بازیکنان در لیگ جهانی حضور نیابند به جایی نمی رسیم"
    تازه ترین اخبار