امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۵:۴۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44054
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: نوجوانان برای این که آمادگی لازم برای مسابقات نانجینگ چین را به دست بیاورند، باید اردو یا مسابقات برون مرزی داشته باشند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان…

    مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: نوجوانان برای این که آمادگی لازم برای مسابقات نانجینگ چین را به دست بیاورند، باید اردو یا مسابقات برون مرزی داشته باشند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان اظهار داشت: نوجوانان تمرینات خود را به خوبی پشت سر می گذارند و با روحیه و انگیزه بالایی تمرین می کنند. اولین اردوی ما هفته گذشته به پایان رسید. اردوی بعدی ما از هفته آینده در تهران از سر گرفته خواهد شد و بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم با انگیزه برای مسابقات تمرین می کنند.

     

     

     

    وی افزود: بازیکنان تیم ملی برای ارزیابی خود به یک اردو یا مسابقات برون مرزی نیاز دارند تا بتوانند آمادگی لازم را برای مسابقات نانجینگ چین به دست بیاورند. ما بدون حمایت نمی توانیم در ورزش تنیس روی میز پیشرفت کنیم.

     

     

     

    مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص مسابقات اوپن جهانی هم گفت: ما هنوز منتظر جواب شورای برون مرزی هستیم تا بتوانیم کار های لازم را برای اعزام نوجوانان تیم ملی انجام دهیم. امیدواریم شورای برون مرزی موافقت خود را با اعزام نوجوانان به مسابقات اوپن جهانی را اعلام کند تا بلکه این نوجوانان هم قبل از رفتن به مسابقات نانجینگ چین خود را محک زده باشند.

     

     

     

    کاظم مستحقی خاطر نشان کرد: من از رسانه های کشور تشکر می کنم که به فکر نوجوانان کشور هستند و دوست دارند ورزش کشور از همان ابتدا رشد کنند. امیدوارم بتوانیم در مسابقات نانجینگ چین شرمنده مردم ایران نشویم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی:تیم ملی نوجوانان برای محک خوردن به اردوی خارجی نیاز دارد"
    تازه ترین اخبار