امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44202
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوشان تنیس روی میز ایران در حالی به مقام هشتم رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ دست یافتند که بی برنامگی فدراسیون برای این مسابقات محسوس بود. به گزارش پایگاه تخصصی پیمگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی بدون برنامه…

    ملی پوشان تنیس روی میز ایران در حالی به مقام هشتم رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ دست یافتند که بی برنامگی فدراسیون برای این مسابقات محسوس بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پیمگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی بدون برنامه و با برگزاری چند مرحله اردوی کوتاه مدت شرکت کردند.

     

    این موضوع واکنش ملی پوشان را نیز به همراه داشت. به گفته محمد رضا اخلاق پسند ، کاپیتان تیم ملی بازیکنان ایران در مسابقات کره جنوبی توانایی کسب نتیجه را داشتند فقط بی برنامگی فدراسیون ایران نسبت به برنامه ریزی سایر کشورها باعث این عملکرد شد.

     

    نیما عالمیان برادر نوشاد عالمیان و نفر دوم ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی دومین ملی پوش بود که صدای اعتراضش بلند شد.

     

    وی اظهار داشت: که در پارک تمرین بدنسازی انجام می دادند و زمانیکه اردو در منزل پدرش برگزار می شد هیچ کدام از مسئولان فدراسیون تماس نگرفتند که حال ملی پوشان خود را بپرسد.

     

    مرحله آخر تمرینات تیم ملی تنیس روی میز به میزبانی ویلای رحمت عالمیان پدر نوشاد برگزار شد پدر نوشاد از اینکه ویلایش را در اختیار ملی پوشان گذاشته است گلایه ای ندارد اما بی تفاوتی فدراسیون را نمی توان تحمل کرد.

     

    وی اعلام کرد: من به خاطر کشورم حاضرم هر کاری را انجام دهم اما وقتی مسئولان فدراسیون را دعوت می کنم که به بابلسر بیایند تا از وضعیت تمرینات تیم ملی آگاهی یابند و آنها قبول نمی کنند حتی یک زنگ به ما بزنند آزرده می شوم.

     

    نوشاد عالمیان هم که سکوت را به همه چیز ترجیح میدهد.

    اما ابراهیم علیدخت سر مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در اندیشه برگزاری اردو در کمپ تمرینی شانگهای یکی از محل های معتبر برای برگزاری اردوهای تنیس روی میز است و تلاش می کند تا برای بهبود وضعیت پینگ پنگ قدم بردارد./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی پینگ پنگ بزرگ می اندیشد! از تمرین در ویلای پدر نوشاد تا توپ زدن در کمپ شانگهای !"
    تازه ترین اخبار