امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۱:۵۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44149
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون در تلاش است تا با جذب منابع، از هیات‌های استانی حمایت کند.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: برنامه‌های فدراسیون طبق تقویم ورزشی پیش می‌رود. در این تقویم برگزاری مسابقات…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون در تلاش است تا با جذب منابع، از هیات‌های استانی حمایت کند.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: برنامه‌های فدراسیون طبق تقویم ورزشی پیش می‌رود. در این تقویم برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی مدنظر قرار گرفته است که به ترتیب در حال اجرای آن‌ها هستیم.

     

     

     

    وی ادامه داد: برنامه‌های برون‌مرزی‌مان نیز به تناسب در حال اجرا شدن است و همان طور که می‌دانید ایران در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کرد و به زودی نیز حضور در مسابقات آسیایی جوانان و جهانی قطر را پیش‌رو داریم که انشاالله تنیسورهایی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

     

     

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه درباره عملکرد هیات‌های استانی گفت: به واسطه شرایط اقتصادی‌ای که در حال حاضر کشور دارد، هیات‌های استانی نیز کمی دچار کمبود منابع هستند و باوجود این‌که برنامه دارند اما بودجه‌ای برای اجرای آن ندارند.

     

     

     

    وی افزود: فدراسیون نیز در تلاش است تا در صورتی که بتواند، منابعی را از سوی وزارت و اسپانسرها جذب کند تا حمایت‌های مختلفی را از هیات‌های استانی داشته باشد که امیدوارم موفق به جذب این منابع شویم.

     

     

     

    باقری یادآورشد: ادارات کل استان‌ها نیز با مشکل کمبود منابع مواجه هستند که آن‌ها نیز در تلاش‌اند منابعی را جذب کنند تا از این طریق بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کرده و به نتیجه برسند.

     

     

     

    وی در ارزیابی خود از عملکرد هیات‌های استانی عنوان کرد: یکسری درخواست‌ها و برنامه‌ها مانند جمع‌آوری اطلاعات و آمارها بوده است که می‌توان گفت آن‌ها در زمینه اداری، پای کار بوده‌اند اما مشکل ما در اجرای برنامه‌هایی است که به صورت سراسری برگزار می‌کنیم. ازجمله این‌که استان‌ها باید در محل خود مسابقات انتخابی را برگزار کرده و تیم را برای اعزام به مسابقات کشوری مشخص کنند.

     

     

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: به هر حال هیات‌های استانی تاکنون به هر صورتی که بوده این اعزام‌ها را انجام داده‌اند و خدا را شکر شرایط‌مان خیلی سخت نیست ولی درکل کار باتوجه به کمبود منابع، کمی سخت شده است که هیات‌ها باوجود تمام این مسایل، با کمک اسپانسرهای محلی خود، تیم‌های‌شان را اعزام می‌کنند.

     

     

     

    وی در ادامه درباره وضعیت تنیس روی میز خوزستان گفت: خوزستان از نظر استعداد موجود در تمام رشته‌های ورزشی و زیرساخت‌ها، به ویژه در رشته تنیس روی میز، استان ویژه‌ای است. نتیجه زیرساخت‌های خوب موجود در این استان و در این رشته، باعث شده که در مقاطع سنی و جنسی از خوزستان در لیگ‌هایمان شرکت‌کننده داشته باشیم که نتایج خوبی هم به دست آورده‌اند.

     

     

     

    باقری خاطرنشان‌کرد: هیات تنیس روی میز خوزستان واقعا پتانسیل‌های خوبی در بخش استعداد، زیرساخت و بخش فنی که شامل مربیان و داوران در سطوح بالا است را دارد و به نظرم این استان می‌تواند از نظر داوری و مربیگری تمام استان‌ها را تغذیه کند. در واقع باید گفت این استان مدیرکل و معاونی را دارد که پای کار هستند.

     

     

     

    وی اظهار کرد: هر ساله کمک‌هایی را باتوجه به شرایط آن استان، به صورت نقدی و یا تجهیزاتی داشتیم ولی باتوجه به این‌که دچار کمبود منابع بودیم، در سال ۹۰ نتوانستیم تجهیزاتی را به استان‌ها بدهیم که امیدوارم گشایشی شود و از شرمندگی استان‌ها درآییم.

     

     

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز همچنین درباره عملکرد تنیسورهای ایرانی در بازی‌های آسیایی کره جنوبی گفت: این بازی‌ها به تعبیری در حد مسابقات جهانی است و گرفتن یک مدال در این رقابت‌ها اگرچه غیرممکن نیست اما سخت است. به نظرم ما باید بتوانیم نوشاد و نیما عالمیان را از بدنه تنیس روی میز کشور به لیگ‌های اروپایی اعزام کنیم تا بتوانند با رقبای قوی‌تری رقابت کنند و از این اعزام نتیجه بگیریم.

     

     

     

    وی افزود: اگر نیما بخواهد در ایران باشد، آن تنیسورهایی که با وی تمرین می‌کنند، قوی خواهند شد ولی خود نیما قوی نمی‌شود و این یک واقعیت ورزشی، فنی و فیزیولوژیکی است؛ بنابراین اگر بتوانیم نیما و نوشاد را به لیگ‌های اروپایی اعزام کنیم که البته این موضوع در برنامه‌هایمان هست، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

     

     

     

    باقری درباره بخش بانوان نیز عنوان کرد: در این بخش دو اولویت داریم؛ یکی این‌که بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا آن‌ها با تنیسورهای قوی‌تری تمرین کنند و دوم این‌که در ادامه راهِ نیما و نوشاد بتوانیم ندا شهسواری و سایرین را به لیگ‌های اروپایی اعزام کنیم.

    توضیح مدیر سایت:

    جناب آقای باقری وقتی افکار عمومی پای سخنان شما می نشینند برداشت آنان از خروجی این گفته ها با اما و اگر های فراوانی همراه می شود!ماوافکار عمومی و همچنین صاحب نظران دقیقا با گفته های شما موافقیم اما پیگیری این مطلب شما را با طرح سوالی ادامه میدهم وآن اینکه: آیا آماری از برگزاری مسابقات متعدد در سطح کشور دارید که متوجه شوید در طی این چندسال چه تعداد مسابقات برگزار شده و از همه مهمتر چه کسانی این مسابقات را برگزار کرده اند ؟

    جناب باقری لطفا مطالعه بفرمایید که چرا و به چه علت بیش از ۹۸ درصد مسابقات کشور را در طی این سه و سال نیم را فقط چند نفر برگزار کرده و بقیه داوران و سرداوران کشور  از این حق محروم بوده اند؟

    آیا محاسبه فرموده اید که برای برگزاری این مسابقات که توسط این چند نفر برگزار گردیده است چه مبلغ کلانی دریافت کرده اند؟

    در حد حرف و گفته میتوان گفت حرفهای شما جنسشان قشنگ است اما…..!!!!

    در باره مربیان نیز همین صدق میکند! آیا امکان دارد برای افکار عمومی توضیح دهید که در بخش آقایان و بانوان کدامیک از بازیکنان ملی پوش متعلق به مربیان فعلی تیمهای ملی است؟

    چرا باید وضعیت اینگونه باشد ؟ مربی و مربیگری تعریف مشخصی دارد وهمه ما ازمحتوای آن باخبر هستیم!از شما سوال میکنم که مربیان محترم تیمهای ملی چگونه و طبق چه اصولی انتخاب شده اند و کارکرد آنان توسط چه کسی وچگونه  ارزیابی میگردد ؟

    آقای باقری:چرا تمام بازیکن سازان و مربیان طراز اول خارج از گود هستند ؟

    والا ما با گفته های شما موافقیم که در تنیس روی میز پتانسیلهای فراوانی وجود دارد اما بحث چگونه استفاده کردن دراین باره است!

    جناب باقری: در باره پتانسیل مربیگری در خوزستان سخن گفته اید ! واقعا از تعاریف شما تشکر میگردد اما لطفا بفرمایید این مربیانی که حتما بازیکن ساز نیز هستند چرا و به چه علت در فدراسیون تنیس روی میز فعلی هیچ جایگاهی ندارند؟ چرا دیگران که نه شاگردی داشته و نه استانهای آنان قابل رقابت با خوزستان است بعنوان برخی مربیان رده های تیم ملی فعالیت میکنند؟

    امیدواریم منظورتان از نام مقدس مربی  شرکتها و کمپانیهای صرفا پولدار نباشد!

    جهت اطلاع بیشتر حضرتعالی هیئت تنیس روی میز استان خوزستان  همانند بسیاری دیگر از هیئتهای کشور نه تنها پولی ندارد بلکه حتی نتوانسته است یک توپ تنیس روی میز به ملی پوشان خود کمک نماید و به بسیاری از این بازیکنان بدهکار است واصلی ترین دلیل آن عدم تامین مالی از سوی فدراسیون شما بوده است!

    امیدواریم در باره خوزستان مطالعات کاملی را انجام داده باشید نه اینکه صرفا با چند تماس تلفنی با برخی افراد خاص !!! تمام خوزستان را درآئینه آنان ببینید !درخوزستان مربیان برجسته و علم مدار و بازیکن ساز کاملا مشخص هستند و کسانی هم که در سابقه آنان بازیکنی وجود نداشته ویااز آنان برجسته تر وجود داشته و دارد باز هم مشخص.

    جناب آقای باقری : بطور مثال درحال حاضر بنده حدود بیست و دو سال است که در ماهشهر هستم این شهرستان نفتی یک زمانی در بیشتر رده بندی های کشور خصوصا در رده پایه بازیکنان متعددی داشت  الان بعد از ۲۲ سال  از این شهرحتی یک بازیکن وابسته به نفت در رده بندی حتی استان خوزستان ندارد وواقعیت مطلب این است که تمام هیاهوها برای هیچ است وواقعیت تنیس روی میز کشور نیز همانند ماهشهر است .

    واقعیت این است که تنیس روی میز ایران درست نخواهد شد مگر اینکه هرکس در جایگاه واقعی خود قرار گیرد که چنین چیزی حتی تصورش تا دور دستها غیر ممکن به نظر می رسد!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احسان باقری:خوزستان می‌تواند تغذیه‌کننده تمام استان‌های کشور باشد!(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار