امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۷:۵۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44439
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     حمدی سجادی که به  احتمال فراوان روزهای آخر خود را در وزارت ورزش سپری میکنید مجید احتشام زاده را بعنوان خبره ورزشی فدراسیون تنیس روی میز معرفی کرد. گرچه دکتر سجادی و جناب وزیر با تمام قوا نتوانستند محمد زارع پور را در دوره خود تغییر دهند وحتی حکم سرپرست جایگزین بر روی…

     

     

    حمدی سجادی که به  احتمال فراوان روزهای آخر خود را در وزارت ورزش سپری میکنید مجید احتشام زاده را بعنوان خبره ورزشی فدراسیون تنیس روی میز معرفی کرد.

    گرچه دکتر سجادی و جناب وزیر با تمام قوا نتوانستند محمد زارع پور را در دوره خود تغییر دهند وحتی حکم سرپرست جایگزین بر روی دست آنان باد کرد ودرنهایت سر از هیئت مدیره پرسپولیس در آورد اما حداقل در این دم آخر خبره ورزشی فدراسیون را معین کرد.

    این مسئولیت تا کنون برعهده مهرداد بابادی وند بوده است .بابادی وند دارای مدرک کارشناسی ارشد و مدیر باشگاه متمول مناطق نفت خیز و مسلط به زبان انگلیسی بود وارتباط نزدیکی با افشین بدیعی  داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از افراد موثق در وزارت ورزش وجوانان مجید احتشام زاده گنج بخش، پیشکسوت تنیس روی میز طی حکمی از سوی حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به سمت خبره ورزشی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.

     

    در این حکم آمده ” با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده ۸ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، نظر به تائید مجمع عمومی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ فدراسیون تنیس روی میز به موجب این حکم جنابعالی به عنوان ( خبره ورزشی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران ) منصوب می شوید تا در چهار چوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید”.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حمید سجادی احتشام زاده را بعنوان خبره ورزشی معرفی کرد"
    1. چمیل لطف الله نسبی گفت:

      لطفا وظایف خبره ورزشی را اطلاع رساتی بفرمایید.ممنون

    2. مطلع از اساسنامه گفت:

      ۱.تعریف و تمجید از آقای رئیس
      ۲.تمرین با آقای رئیس
      ۳.پینگ پنگی خواندن آقای رئیس
      ۴.حمایت همه جانانه از قهرمانان نسل جدید
      ۵.حمایت همه جانبه از خانواده عالمیان ، مخصوصا آقانعمت
      ۶. بهم زدن بازی در مواقعی که بوی شکست ، احساس می شود
      ۷.قرار گرفتن در سخت ترین نقطه جدول مسابقات انفرادی جام فجر در دهه شصت و هفتاد
      ۸.با اصرار رئیس و علی رغم میل باطنی ، عقد قرار داد باشگاهی


    تازه ترین اخبار