امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44756
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان ۲۰۱۵ از توپهای جدید استفاده خواهد شد ادهم شراره رییس فدراسیون بین المللی تنیس روی میز اعلام کرد در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ شنزوی چین از توپهای جدید و شیوه جدید یارگیری در مسابقات دوبل مختلط استفاده خواهد شد. به گزارش  بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور…

     

    logo_ittf_web_c

     

    در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان ۲۰۱۵ از توپهای جدید استفاده خواهد شد

    ادهم شراره رییس فدراسیون بین المللی تنیس روی میز اعلام کرد در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ شنزوی چین از توپهای جدید و شیوه جدید یارگیری در مسابقات دوبل مختلط استفاده خواهد شد.

    به گزارش  بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از گوانگژو دیلی، این توپهای جدید هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند و در حال گذراندن مراحل مختلف تولید و آزمایش هستند. به گفته مسئولان فدراسیون بین المللی تنیس روی میز این توپهای جدید سال آینده میلادی معرفی خواهند شد و پس از آن در همه تورنمنت های بین المللی تحت نظارت این فدراسیون از این توپها استفاده خواهد شد.

    ادهم شراره همچنین از موافقت با پیشنهاد چین درباره شیوه جدید یارگیری جدید در مسابقات دوبل خبر داد و گفت در این شیوه بازیکنان تیم های دوبل می توانند از دو کشور مختلف باشند.

    به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد تحولات جدیدی برای ورزش تنیس روی میز خواهیم بود. نخستین رویداد مهم استفاده از توپی جدید در همه تورنمنت های بین المللی است و تحول دوم شیوه جدید یارگیری در تیم های دوبل مختلط.

    پس از المپیک ۲۰۰۸ پکن، ادهم شراره دو شرکت دابل هپینس و دابل فیش را که دو شرکت بزرگ تولید وسایل پینگ پنگ هستند مامور کرد به طور مشترک ماده ای جدید برای توپهای این ورزش تولید کنند و اظهار امیدواری کرد این توپهای جدید بتواند مشکلات توپهای کنونی را از بین ببرد.

    در پی سه سال بررسی و کار سخت، این دو شرکت توپ جدید خود را به مرکز آزمایشهای فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ارائه کرده اند. ادهم شراره می گوید این دو شرکت یک توپ بسیار با کیفیت ارائه کرده اند و من به این توپ بسیار اطمینان دارم. وی گفت از ژوئیه سال آینده در همه رقابت های تحت نظارت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز از این توپها استفاده خواهد شد.

    با توجه به این اظهارات، می توان گفت رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۵ نخستین رقابت های مهم بین المللی است که این توپهای جدید استفاده خواهد شد. گفتنی است این رقابتها در شنژوی چین برگزار خواهد شد.

    همچنین خبر جالب توجه دیگر اینکه فدراسیون بین المللی پینگ پنگ موافقت خود را با پیشنهاد لیو گولیانگ سرمربی تیم ملی چین درباره شیوه یارگیری در مسابقات دوبل اعلام کرد. به این ترتیب در مسابقات شنژو نیز برای نخست بار از این شیوه استفاده خواهد شد.

    براساس این شیوه جدید، به عنوان مثال، بازیکنان چینی می توانند با بازیکنان کشورهای دیگر تیم های دوبل تشکیل دهند.

    ادهم شراره گفت:” این پیشنهاد با هدف کمک به توسعه و پیشرفت تنیس روی میز به کشورهای دیگر ارائه شده است. چینی ها پیشنهاد کرده اند در مسابقات دوبل مختلط بازیکن کشورهای مختلف بتوانند با یکدیگر تیم تشکیل دهند. این پیشنهاد بسیار عالی است ، تماشاگران نیز آنرا دوست دارند و از آن حمایت می کنند. “

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات (۲۰۱۵)تنیس روی میز قهرمانی جهان وتحولات جدید"
    تازه ترین اخبار