امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۳۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45758
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی پینگ پنگ کشورمان عملکرد امیری نیا را در دومین دئره بازیهای آسیایی نوجوانان شگفت انگیز دانست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت کمیته ملی المپیک ،محسن شیشه گرها در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات…

    untitled

    تیم ملی پینگ پنگ کشورمان عملکرد امیری نیا را در دومین دئره بازیهای آسیایی نوجوانان شگفت انگیز دانست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت کمیته ملی المپیک ،محسن شیشه گرها در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات هرگز تصور نمی کردیم که امیری نیا تا این مرحله از رقابت ها بالا بیاید؛ اما او با شایستگی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد و با بدشانسی برابر حریف هندی نتیجه را واگذار کرد.

    وی افزود: امیری نیا علی رغم سن کمش در تیم ملی جوانان ایران فعالیت می کند و مطمئنا در اینده ای نزدیکان از مدعیان پیراهن تیم ملی خواهد شد.

     

    شیشه گرها در پایان ظهار داشت: مطمئنا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می توان برنامه های استعداد یابی و پرورش نوجوانان مستعد امثال امیری نیا را گسترش داد. داشتن چند تیم ملی قدرتمند در رده های مختلف سنی نیازمند توجه و حمایت ویژه از این رشته است که امیدوارم در دوره جدید این مهم میسر گردد.

     

    لازم به یادآوری است امیری نیا با شکست برابر رقیب هندی به کارش در نانجینگ چین پایان داد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی پینگ پنگ: عملکرد امیری نیا شگفت انگیز بود"
    تازه ترین اخبار