امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۴:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46814
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علیدخت سرمربی تیم ملی از لغو دیدارهای دسته بر‌تر پینگ پنگ به شدت عصبانی شد و به دفتر رئیس فدراسیون رفت و خطاب به زارع‌پور گفت: «من آبرویم را خرج میز و پست و مقام تو نمی‌کنم! چرا رقابت‌های انتخابی تیم ملی لغو شده است؟»   آبرویم را خرج صندلی تو نمی‌کنم! گروه ورزشی ؛…

    dsdff

    علیدخت سرمربی تیم ملی از لغو دیدارهای دسته بر‌تر پینگ پنگ به شدت عصبانی شد و به دفتر رئیس فدراسیون رفت و خطاب به زارع‌پور گفت: «من آبرویم را خرج میز و پست و مقام تو نمی‌کنم! چرا رقابت‌های انتخابی تیم ملی لغو شده است؟»

     

    آبرویم را خرج صندلی تو نمی‌کنم!

    گروه ورزشی ؛ مسابقات دسته بر‌تر لیگ پینگ پنگ هفته گذشته به طرز عجیب و نامعلومی لغو شد. مسابقات دسته بر‌تر تنیس روی میز که قرار بود ۹ و ۱۰ شهریور ماه در آکادمی بین المللی تهران برگزار شود تنها ۴۸ ساعت قبل از آغاز رقابت‌ها از سوی کمیته فنی به طرز ناگهانی لغو شد.

     

    به گزارش افکارنیوز؛ کمیته فنی فدراسیون در حالی این تصمیم را گرفت که ظاهرا ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی و دبیر کمیته فنی در آن هیچ نقشی نداشته و در غیاب وی این تصمیم اتخاذ شده است. گفته می‌شود علیدخت به دلیل اینکه هفته دو گذشته دو شاگردانش در تیم ملی را برای تمرین به آکادمی بین المللی راه نداده‌اند، به شدت ناراحت بوده و در جلسه کمیته فنی شرکت نکرده و نکته جالب توجه‌تر اینکه اصلا لغو مسابقات دسته بر‌تر در دستور کار جلسه کمیته فنی نبوده اما سایر اعضا ناگهان در غیاب علیدخت به این نتیجه می‌رسند که مسابقات را ۴۸ ساعت مانده به برگزاری رقابت‌ها لغو کنند.

     

    تصمیمی که ظاهرا از بالا و از سوی شخص رئیس فدراسیون به آن‌ها دیکته شده بود! در همین رابطه بعد از اعلام لغو ناگهانی بازی‌ها سرمربی تیم ملی پینگ پنگ با رئیس فدراسیون درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.

    علیدخت سرمربی تیم ملی از لغو دیدارهای دسته بر‌تر پینگ پنگ به شدت عصبانی شد و به دفتر رئیس فدراسیون رفت و خطاب به زارع‌پور گفت: «من آبرویم را خرج میز و پست و مقام تو نمی‌کنم!

    چرا رقابت‌های انتخابی تیم ملی لغو شده است؟» زارع‌پور رئیس فدراسیون پینگ پنگ هم در پاسخ به انتقادهای سرمربی تیم ملی گفته که این تصمیمی بوده که کمیته فنی فدراسیون گرفته و اگر علیدخت با این تصمیم مخالف بوده باید در نشست کمیته فنی حاضر می‌شده و حرف‌هایش را می‌زده نه اینکه به اتاق او بیاید و هوار و داد به راه بیندازد! بعد از این دیالوگ نه چندان دوستانه علیدخت با عصبانیت در اتاق رئیس فدراسیون را بهم کوبید و رفت!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افکارنیوز:درگیری لفظی علیدخت با زارع‌پور:آبرویم را خرج صندلی تو نمی‌کنم!"
    تازه ترین اخبار