امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۵:۴۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46885
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ گفت: همه چیز را سرمربی تیم ملی نمی تواند درست کند، زیرا من به نوبه ی خودم از زندگی و زن و بچه ام زده ام. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم ملی پینگ پنگ…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ گفت: همه چیز را سرمربی تیم ملی نمی تواند درست کند، زیرا من به نوبه ی خودم از زندگی و زن و بچه ام زده ام.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم ملی پینگ پنگ اظهار کرد: وضعیت تیم ملی بسیار خوب است من برنامه خودم را به فدراسیون داده ام و در حال حاضر منتظر جواب فدراسیون هستم تا ببینم که بودجه ای در اختیار تیم ملی قرار می دهند یا خیر. ما یک فرصت استثنایی را از دست دادیم آن هم مسابقات برزیل بود که بعد از مسابقات آسیایی بود اما به دلیل نداشتن پول برای اعزام راکت به دستان نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. ما اگر در این مسابقات شرکت می کردیم می توانستیم شاهد مدال آوری راکت به دستان تیم ملی باشیم زیرا برنامه ای را که برای این مسابقات داشتم گرفتن مدال را قطعی می کرد.

     

    وی افزود: من به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ پنگ تا به امروز از کار، زندگی و زن و بچه خود زدم تا دینم را نسبت به تیم ملی ادا کنم و اردو های داخلی را تشکیل دهم، مشکل برای تیم ملی به همین چیز ها ختم نمی شود. اعضای تیم ملی هم از من به عنوان سرمربی تیم ملی انتظار دارند تا بعضی از تلاش ها را کنم تا شرایط برای آن ها به خوبی فراهم شود.

     

    وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم با عوض شدن وزیر ورزش همه چیز عوض شود و اوضاع ورزش های انفرادی نیز بهتر شود اما چنین نشد. با توجه به پتانسیل رشته پینگ پنگ همه چیز در ابهام قرار گرفته است، من و تیم ملی هم در حال حاضر بلا تکلیف مانده ایم. ما برای این که بتوانیم راکت به دستان تیم ملی را حاضر کنیم باید به موقع برنامه ریزی کنیم اما تا امروز این اتفاق نیافتاده است. در این دو سه ماه اعضای تیم ملی اردو درست و حسابی نداشته اند.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ تأکید کرد: همه می گویند سرمربی است که باید به فکر تیم ملی باشد اگر به من سرمربی است من وقت  گذاشته ام و از اول فروردین هم در اختیار تیم ملی بوده ام. اما موردی که وجود دارد این است که من دیگر نمی توانم که تیم ملی را با پول خود به به اردوی برون مرزی ببرم. ما توانستیم در این دوره از رقابت های آسیایی در جمع ۸ تیم برتر دنیا قرار بگیریم و اکنون باید اول از همه تلاش کنیم آن را از دست ندهیم و بعد به فکر بالا بردن آن باشیم.

     

    ابراهیم علیدخت خاطر نشان کرد: تصمیم گیری فدراسیون برای اجرای برنامه های من برای تیم ملی به نفع هم تیم ملی است و هم به نفع خود فدراسیون زیرا ما می توانیم با برگزاری اردو های زیاد راکت به دستان را به مرز آمادگی زیادی برسانیم. حال امیدوارم وضع بهتر شود و اعزام برون مرزی برای برپایی اردو نیز داشته باشیم در پایان آخرین در خواست من از سرپرست جدید وزارت ورزش توجه به ورزش های انفرادی است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:در مورد برنامه های من باید هرچه زود تر تصمیم گیری شود/نمی توانم با پول خودم اردوی برون مرزی برپا کنم"
    تازه ترین اخبار