امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46951
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز ایران می گوید: با تعیین تاریخ جدید برای دسته برتر و همزمانی آن با لیگ عراق نمی دانیم باید در کدام مسابقه شرکت کنیم چون از یک سو به باشگاه عراقی تعهد داریم و از سوی دیگر اگر در دسته برتر نباشیم از رقابت ها حذف خواهیم شد.       به…

    پینگ پنگ باز ایران می گوید: با تعیین تاریخ جدید برای دسته برتر و همزمانی آن با لیگ عراق نمی دانیم باید در کدام مسابقه شرکت کنیم چون از یک سو به باشگاه عراقی تعهد داریم و از سوی دیگر اگر در دسته برتر نباشیم از رقابت ها حذف خواهیم شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین میرالماسی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره همزمانی تاریخ جدید دسته برتر با رقابت های لیگ عراق گفت: ابتدا قرار بود که این لیگ عراق روزهای سوم و چهارم مهر برگزار شود اما دوباره اعلام شده است که این مسابقات روز اول مهر برگزار شود اما حتی اگر تاریخ لیگ عراق تغییر هم نمی کرد باز هم فرصت کافی نداشتیم که بتوانیم خود را برای این رقابت ها ریکاوری کنیم.

     

     

     

    وی ادامه داد: بالاخره ما با باشگاههای عراقی قرارداد داریم و آن ها پول می دهند تا پیروز میدان باشیم نه این که برویم و ببازیم. زمانی که برای برگزاری دسته برتر در نظر گرفته اند، زمان مناسبی نیست.

     

     

     

    میرالماسی اضافه کرد: با تاریخی که اعلام شده است ما مجبوریم که در یکی از این رقابت ها شرکت کنیم درحالی که از یک طرف با باشگاه های عراقی قرارداد داریم و باید به تعهدات خود عمل کنیم چون اگر غایب باشیم، آن ها می توانند از ما به فدراسیون جهانی شکایت کنند یا حتی محروممان کنند و از سوی دیگر اگر در مسابقات دسته برتر شرکت نکنیم از دور رقابت ها حذف خواهیم شد. من خودم هم نمی دانم که چه کاری باید کرد؟

     

     

     

    این بازیکن پینگ پنگ ادامه داد: فدراسیون خود ۲۵ درصد از قرارداد ما را بر می دارد و اجازه حضور ما در لیگ عراق را داده است به همین دلیل موظف است به صورت هماهنگ شده تر برنامه ریزی کند.

     

     

     

    وی افزود: زمانی که قرار بود مسابقات دسته برتر روزهای نهم و دهم شهریور برگزار شود، من در اوج آمادگی بودم اما وقتی این مسابقات به تعویق افتاد دوباره مجبور شدم کمی ریکاوری داشته باشم تا خود را به آمادگی برسانم هر چند حالا وضعیت بدنی ام خوب نیست و نگرانم که چطور به اوج آمادگی برسم؟ آماده شدن کار ساده ای نیست و ممکن است که در حرف این موضوع بسیار ساده به نظر برسد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "میرالماسی: نه می توانیم به لیگ عراق نرویم و نه می توانیم دسته برتر را از دست دهیم"
    تازه ترین اخبار