امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46965
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: به عنوان یک بازیکن که شغلی غیر از پینگ پنگ ندارد ناچارم لیگ عراق را به دسته برتر ترجیح دهم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص همزمانی تاریخ جدید مسابقات دسته برتر با حضور وی در…

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: به عنوان یک بازیکن که شغلی غیر از پینگ پنگ ندارد ناچارم لیگ عراق را به دسته برتر ترجیح دهم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص همزمانی تاریخ جدید مسابقات دسته برتر با حضور وی در لیگ عراق اظهار داشت:

    طبق تجربیاتی که در سالهای گذشته کسب کردم در صورتی که تاریخ دسته برتر را تغییر ندهند ترجیح می دهم که لیگ عراق را از دست ندهم.

     

     

    وی توضیح داد: مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی نیز با لیگ عراق همزمان شده بود اما من به خاطر کشورم و علاقه ای که به تیم داشتم ترجیح دادم از لیگ عراق و مبلغ ۱۰ یا ۱۲ میلیون بگذرم و در مسابقات آسیایی حاضر شوم البته این اتفاق بارها افتاد و من منافع کشورم و بازی برای تیم ملی را به منافع خودم ارجح دانستم.

     

     

    اخلاق پسند ادامه داد: مسئولان فدراسیون فعلی متأسفانه دلشان از نظر مالی برای بازیکنان نمی سوزد و توجهی به این موضوع ندارند. من متأهل هستم و شغلی هم غیر از پینگ پنگ ندارم، از لیگ ایران که هنوز خبری نیست، برای تیم ملی هم که نه تنها حقوقی دریافت نمی کنیم بلکه مجبور هستیم هر بار مبلغ یک یا دو میلیون از جیب بگذاریم که این انصاف نیست.

     

     

    بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان اظهار داشت: برای مسابقات دسته برتر دو راکت می بریم که برای هر کدام مجبوریم رویه راکت بخریم برای تمرین هم رویه لازم داریم که قیمت یک یا دو میلیون تومان هزینه می برد.

     

     

    وی خاطر نشان کرد: به همین دلایل مجبور هستیم که در لیگ عراق بازی کنیم، البته فدراسیون برای مجوز حضور در این لیگ هم ۲۵ درصد از ما می گیرد، من سالها برای تیم ملی زحمت کشیده ام اما اگر تاریخ مسابقات دسته برتر را تغییر ندهند حضور در لیگ عراق را بر این مسابقات ترجیح می دهم اما امیدوارم که تاریخ رقابتهای دسته برتر که حکم مرحله اول انتخابی تیم ملی را دارد بازهم به تعویق بیفتد تا امکان حضور داشته باشیم./

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند: فدراسیون توجهی به مسائل مالی پینگ پنگ بازان ندارد!/ ترجیح می دهم به لیگ عراق بروم تا دسته برتر!"
    تازه ترین اخبار