امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46956
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به پیش بینی قبلی سایت در این باره مراجعه فرمایید! در حالی تاریخ جدیدی برای برگزاری مسابقات دسته برتر پینگ پنگ اعلام شده است که تنها یک روز فاصله با مسابقات لیگ عراق دارد و برخی از پینگ پنگ بازان سرشناس ایران قرار است در این تاریخ در لیگ عراق بازی کنند.      …

    Untitled (7)

    به پیش بینی قبلی سایت در این باره مراجعه فرمایید!

    در حالی تاریخ جدیدی برای برگزاری مسابقات دسته برتر پینگ پنگ اعلام شده است که تنها یک روز فاصله با مسابقات لیگ عراق دارد و برخی از پینگ پنگ بازان سرشناس ایران قرار است در این تاریخ در لیگ عراق بازی کنند.

     

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برگزاری مسابقات دسته برتر پینگ پنگ مردان انگار به داستانی پرماجرا تبدیل شده که باید منتظر پایانش بود. این رقابت ها قرار بود ۹ و ۱۰ شهریور برگزار شود اما با نظر کمیته فنی به تعویق افتاد که این موضوع حواشی بسیاری هم به همراه داشت و در نهایت دلیل چنین تصمیمی مشکلات برخی بازیکنان اعلام شد.

     

     

     

    مسوولان فدراسیون پینگ پنگ بار دیگر تاریخ جدیدی را برای مسابقات مسابقات دسته برتر در نظر گرفتند و قرار شد این مسابقات در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور در آکادمی پینگ پنگ برگزار شود.

     

     

     

    اما موضوع جدید درباره تاریخ اعلام شده این است که لیگ پینگ پنگ عراق هم روز اول مهر برگزار خواهد شد و پنج تن از بازیکنان سرشناس ایران در این لیگ حضور دارند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بار دیگر مسابقات دسته برتر به تعویق می افتد یا پینگ پنگ بازان یکی را به دیگری ترجیح خواهند داد؟

     

     

     

    داریوش ضرغام پور، رییس سازمان لیگ و عضو کمیته فنی فدراسیون، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره گفت: تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور برای این رقابت ها تعیین شده است و این که لیگ عراق در یکم مهرماه برگزار می شود به ما ربطی ندارد. ما ضامن برگزاری لیگ عراق نیستیم.

     

     

     

    وی در پاسخ به این که اگر دوباره بازیکنان درخواست به تعویق افتادن این رقابت ها را داشته باشند، چه تصمیمی گرفته می شود؟ گفت: فکر نمی کنم تاریخ این رقابت ها تغییر کند اما در این باره هم کمیته فنی باید تصمیم گیری کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دسته برتر پینگ پنگ باز هم به تعویق می‌افتد؟"
    1. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام.
      مسابقات امیدهای کشور مورخ ۲۷ الی ۲۹ شهریور در یزد برگزار خواهد شد و مسابقات دسته برتر بزرگسالان ۳۰ و ۳۱ در تهران.
      ما در این تاریخ موندیم که چگونه میتوان با فشار بازی ها و مسافت راه یزد- تهران چگونه خود را به مسابقات دسته برتر رساند و کیفیت مسابقات دسته برتر کشور حفظ شود.
      محمدعلی روئین تن، میعاد لطفی و پوریا عمرانی بازیکنان مشترک در مسابقات امید و بزرگسالان می باشند.


    تازه ترین اخبار